Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:59:15 GMT

شکایت ایران از باشگاه بلژیکی به فیفا

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۸۱۸

عدم حضور ستاره جوان ایرانی در اردوی آماده سازی امیدها باعث شد تا فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه بلژیکی به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یونس دلفی از جمله لژیونرهای تیم امید ایران بود که زلاتکو کرانچار روی حضور او برای موفقیت در مرحله نخست مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حساب باز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از دو هفته قبل هم زمان با مکاتبات و ارسال دعوتنامه رسمی این بازیکن به باشگاه شارلوا، موضوع مصدومیت و دوری سه هفته‌ای این بازیکن نقل محافل شد تا شوک دیگری به تیم امید وارد شود.


در شرایطی که طبق قوانین فیفا، بازیکنان مصدوم دعوت شده باید سه روز قبل از بازی‌ها خود را به کادر فنی معرفی کنند باشگاه شارلوا اجازه ترک اردو و سفر دلفی به ایران را نداد تا فدراسیون فوتبال به درخواست مسئولان تیم امید پرونده‌ای برای ماجرای دلفی تشکیل و نسبت به رفتار باشگاه بلژیکی واکنش نشان بدهند.


بنا به اعلام مسئولان تیم امید، فدراسیون فوتبال بیش از دوهفته پیش طی نامه‌ای به باشگاه شارلوا درخواست کرد طبق قوانین فیفا ۷۲ ساعت قبل از بازی امید ایران و ترکمنستان یونس دلفی را در اختیار تیم قرار دهد، اما دلفی و باشگاه شارلوا از این کار ممانعت کرده و دلفی به بهانه مصدومیت از حضور در اردوی تیم امید امتناع ورزیده است، در حالی که طبق قوانین فیفا بازیکن مصدوم هم براساس قوانین بین المللی باید در اردوی تیم ملی کشورش حاضر شود. از همین رو کار به شکایت کشیده شد تا کمیته انضباطی فیفا در این خصوص تصمیم گیری کند.

منبع: ورزش سه

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست

 کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، امید عالیشاه بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر درباره مصدومیتش، اظهار داشت: خدا را شکر فکر نکنم چیز خاصی باشد. باید بروم بررسی شود، ولی حسی داشتم که خدای نا کرده مصدومیتم تشدید شود. امشب یا فردا یک MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب‌دیدگی مشخص شود. فکر نمی‌کنم چیز خاصی باشد.

وی درباره پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: همیشه بازی در آبادان و مقابل تماشاگرانش سخت بوده است، چون تیم خوبی  هستند، ولی ما همه جوره محکوم به برد بودیم و الحمدالله شرایط خوبی داشتیم. امیدوارم ادامه‌دار باشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صدرنشینی تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر، خاطر نشان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و الان باید به بازی مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم. بعد از آن ان‌شاءالله دوباره به لیگ برمی‌گردیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد