Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز چهارشنبه اظهار داشت: امسال بواسطه تحریم های ظالمانه و فشار اقتصادی یکی از سخت ترین سال ها از لحاظ منابع مالی برای شهرداری های کشور بود.
وی اضافه کرد: اکثر شهرداری های کشور بدلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود با مشکل مواجه بودند که شهرداری سنندج هم از این قضیه مستثنی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار سنندج افزود: عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل یکی از مهمترین دغدغه های مدیران شهرداری بود و از این لحاظ در اذهان عمومی تحت فشار بودیم.
وی یادآور شد: سال گذشته هم در اسفند 2 ماه حقوق پرسنل پرداخت نشده بود که با تلاش شبانه روزی نسبت به تسویه حقوق و مزایای نیروهای شهرداری اقدام شد.
صیدی تاکید کرد: امسال هم با برنامه ریزی انجام شده و با حمایت اعضای شورای اسلامی همچنین تلاش شبانه روزی مدیران مناطق و نواحی توانستیم در راستای پرداخت حقوق معوق و عیدی و پاداش کارکنان و کارگران خدوم شهرداری اقدام کنیم.
وی اظهار داشت: فقط نیروهای شرکتی مبالغی شامل 9 روز مانده مرخصی، حق لباس و بن کارگری شان را دریافت نکرده اند که سال آینده این مبالغ را هم پرداخت خواهیم کرد.
شهردار سنندج ضمن عذرخواهی از تمام کارکنان و کارگران شهرداری بخاطر عدم پرداخت به موقع حقوق ابراز امیدواری کرد سال آینده با تحقق درآمدها، بتوانیم نسبت به پرداخت به موقع حقوق پرسنل اقدام کنیم.
شهر سنندج با بیش از 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 حقوق شبانه روزی شهرداری عیدی منابع مالی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان

معاون سوادآموزی استان همدان گفت: پاداش سوادآموزان قبول شده در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ به حساب افراد واجد شرایط و مشمول واریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، منوچهر توسلی‌کیا امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت وزیران در سال ۱۳۹۳ تصویب کردند که سازمان سوادآموزی موظف به پرداخت پاداش معادل ۲۰ درصد از سرانه هزینه تمام شده از محل اعتبارات مصوب به سوادآموزان قبول شده در دوره سوادآموزی است.

وی افزود: اجرای این مصوبه از تاریخ ابلاغ برای یک سال اجرا شده بود، اما به‌رغم تعهدات ایجاد شده و به علت تأمین نشدن اعتبار و کسری تخصیص، اجرای مصوبه از سال ۱۳۹۴ به مدت ۸ سال مسکوت مانده بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اجرای این مصوبه را برای سوادآموزان قبول شده گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال ایرانی دانست و ادامه داد: به‌رغم مسکوت ماندن و توقف اجرای این مصوبه به مدت هشت سال، با پیگیری‌های متعدد به عمل آمده از طرف سازمان سوادآموزی در سال ۱۴۰۱ در فاز نخست، پرداخت قبول‌شدگان سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ اقدام شد.

توسلی‌کیا در مورد واریز فاز دوم پرداخت مطالبات تشویقی سوادآموزان، تصریح کرد: برای واریز این مبالغ نیاز به شماره شِبای سوادآموزان و شماره همراهشان بود که با پیگیری‌های مسئولان سازمان این مسیر هموار شد و با پیگیری‌های مکرر انجام شده نیز فاز دوم پرداخت مطالبات برجای‌مانده از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ کلید خورد.

وی اضافه کرد: در نهایت، پاداش سوادآموزان قبول شده سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به‌حساب افراد واجد شرایط واریز شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: تعدادی از افراد به دلیل نداشتن شماره شِبا یا مسدود بودن شماره‌حساب‌هایشان مبلغ به حسابشان واریز نشد که لازم است این سوادآموزان که مربوط به دوره تحصیلی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ هستند و پاداش قبولی خود را دریافت نکرده‌اند برای پیگیری و انجام اقدامات بعدی کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند.

توسلی‌کیا ادامه داد: افرادی که به هر دلیل شماره شِبا نداشتند، می‌توانند به معاونت سوادآموزی استان مراجعه کنند تا بررسی مدارک انجام و درخواست تشویق برای آن‌ها نیز فراهم شود.

وی در خصوص مطالبات سال‌های قبل گفت: باقیمانده مطالبات سال‌های قبل در صورت تأمین اعتبار از سال جاری به تدریج پرداخت خواهد شد.

کد خبر 746805

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم