Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:25:56 GMT

پاسخ گیگزی به زلاتان: ما حرف‌مان را می‌زنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۸۹۹

پاسخ گیگزی به زلاتان: ما حرف‌مان را می‌زنیم

بعد از آنکه زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد به انتقاد از گروهی از اسطوره‌های این تیم موسوم به کلاس 92 پرداخت، رایان گیگز یکی از اعضای کلاس 92 به زلاتان پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره جذاب فوتبال سوئد و ستاره بزرگ سالهای پیش منچستریونایتد دیروز به انتقاد تند از گروهی از اسطوره‌های باشگاه یونایتد که به کلاس 92 معروف هستند پرداخت و مدعی شد آنها با انتقاد دائمی از باشگاه و کوبیدن پل پوگبا نه تنها نفعی برای یونایتد ندارند بلکه به ضرر باشگاه عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان از کلاس 92 به عنوان حلقه فرگوسن یاد کرده بود و آنها را در حال تخریب باشگاه توصیف کرده بود. اما رایان گیگز یکی از اسطوره‌های کلاس 92 به صحبت‌های تند زلاتان واکنش نشان داده است.

 

 

رایان گیگز که یکی از چهره‌های مهم کلاس 92 محسوب می‌شود و از پیشکسوت‌های بزرگ باشگاه به حساب می‌آید و در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی کشورش ولز، به فعالیت مشغول است در پاسخ به ادعاهای زلاتان گفت:" از نسل ما در حال حاضر فقط نیکی بات با باشگاه در ارتباط است. ولی نسل ما رویهم‌رفته بیشتر از 2هزار بازی برای یونایتد انجام داده‌ایم و به خاطر همین است که در مورد باشگاه نظرات‌مان را می‌گوییم و فکر کنم حق این کار را داشته باشیم".

 

گیگز در ادامه صحبت‌هایش درباره انتقادهای زلاتان گفت:" نظرهای ما گاهی مثبت است و گاهی منفی ولی حرفهای ما هیچ تاثیری روی نتایجی که تیم در میدان می‌گیرد ندارد".

 

گیگزی در ادامه اضافه کرد:" ما هوادار یونایتد هستیم. فوتبال یعنی همین. هر هواداری می‌تواند نظری متفاوت از هواداران دیگر داشته باشد. ولی به نظر می‌رسد ابراهیموویچ راجع به منچستریونایتد بیشتر از ما می‌داند و اطلاعاتش بیشتر است".

 

 

رایان گیگز منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رایان گیگز منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال که چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود ساعاتی پیش از بیمارستان مرخص شد.   به گزارش ایرنا، حسن روشن پیشکسوت محبوب باشگاه استقلال چندی پیش از ناحیه پا تحت عمل جراحی قرار گرفت.   وی پس از پست سر گذاشت عمل سنگینی که بر روی پای چپش صورت گرفت از بیمارستان مرخص شد اما با گذشت ۴۸ ساعت به دلیل آمبولی کردن پای چپش به بیمارستان بازگشت.   وی در روزهای گذشته زیر نظر پزشکان متخصص ژل ویژه‌ای را تزریق کرد تا لخته‌های خونی که در چند ناحیه از پایش به وجود آمده و خطرات زیادی را برای سلامتی اش به همراه داشت از بین رود.   خوشبختانه امروز (دوشنبه) با بهتر شدن شرایط روشن و از بین رفتن درصد زیادی از لخته‌های خونی و برطرف شدن خطر از بیمارستان مرخص شد تا ادامه درمانش را در منزل ادامه دهد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • مسی جدید متولد شد
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • اسطوره استقلال از بیمارستان مرخص شد