Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روبین‌کازان از حل بسیاری از مشکلات مالی این تیم با فروش زمستانی سردار آزمون، مهاجم ایرانی خبر داد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیزنس آنلاین روسیه،رستم سایمانوف گفت: روبین‌کازان هنوز تعهدهای مالی به برخی بازیکنان و 3 تیم اسپانیایی دارد اما با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیچ بدهی عقب‌مانده نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده بدهی به بازیکنان کنونی روبین‌کازان را سرانجام بستیم و دوران سختی گذاشت.با فروش سردار آزمون خیلی زود مشکلات ما حل شد. فروش او و برخی دیگر از بازیکنان روبین‌کازان واقعا به ما برای خروج از شرایط سخت مالی کمک زیادی کرد. اکنون نگاه مثبت و بزرگی به آینده داریم.

وی درباره سفر رومان آبراموویچ، مالک روس چلسی به شهر کازان و احتمال خرید روبین‌کازان توسط او اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم آیا آبراموویچ مایل به خرید روبین‌کازان است یا خیر. چیزی نمی‌توانم در این رابطه بگویم زیرا چیزی نمی‌دانم.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی در نقل‌وانتقال‌های زمستانی با عقد قرارداد 3.5 ساله به ارزش 12 میلیون یورو  از روبین‌کازان به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست.

آندره آرشاوین: لیگ برتر روسیه جذاب‌تر از لیگ‌های فرانسه، آلمان و ایتالیا است!

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال