Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:33:19 GMT

برف و باران خراسان رضوی را فرامی گیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۴۹۸۶

برف و باران خراسان رضوی را فرامی گیرد

فریدون سنگچولی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نقاط سردسیر استان نظیر قوچان و درگز بارشها به صورت برف و در سایر مناطق به صورت باران خواهد بود.
وی اظهار داشت: روز پنجشنبه نیز بارش ها همراه با رعد و برق بوده و احتمال آبگرفتگی مسیل ها وجود دارد.
وی گفت: همچنین فردا شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی در جاده های استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنگچولی افزود: دمای امروز مشهد در گرمترین ساعات 14 درجه و در سردترین ساعات چهار درجه پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: ریوش با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای 18 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
وی گفت: دمای کنونی شهر مشهد نیز 9 درجه است.
7505/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جاده های استان خراسان رضوی رعد و برق مشهد برف 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای پیش‌یابی، کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای نسبتا سرد امشب در بیشتر مناطق استان خراسان رضوی وجود دارد.   همچنین تا روز دوشنبه دمای حداکثر روزانه به طور میانگین بین ده تا دوازده درجه سلسیوس و دمای حداقل شبانه در نواحی سردسیر استان کمتر از پنج درجه سلسیوس می رسد.   بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدلهای پیش‌یابی، افزایش شدت وزش باد (گاهی شدید) شاهد وقوع بارشهای رگباری در استان خواهیم بود.   این سامانه باعث گسترش بارشهای رگباری توأم با رعدوبرق، در نواحی مستعد صاعقه، بارش تگرگ و همچنین کاهش محسوس دما و بارش برف و باران در نواحی سردسیر و کوهستانی خواهد شد.        

دیگر خبرها

  • آغاز افزایش دما از امروز در خراسان رضوی
  • روند افزایشی دما در خراسان رضوی آغاز شد
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • سامانه بارشی از خراسان رضوی خارج شد/ آغاز روند افزایشی دما در استان
  • امشب، کاهش محسوس دما در خراسان رضوی
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • تداوم هوای سرد و بارش باران در خراسان رضوی
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی