Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان  در نشست صمیمانه با مدیر و پرسنل اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دولت معتقد است سیستان و بلوچستان مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور است، گفت: لازمه بهره‌گیری از فرصت استثنایی توجه دولت به سیستان و بلوچستان ایثار، فداکاری، نظم‌بخشی و جدیت مسئولان و مدیران استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 احمدعلی موهبتی اظهار داشت: مجموعه دستاورد‌های سفر معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه به استان منجر به تصویب پروژه‌هایی توسط هیئت دولت با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف آب، راه، راه‌آهن و ... بود که نویدبخش حرکت موثر استان به سمت توسعه است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دولت معتقد است سیستان و بلوچستان مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور است، افزود: لازمه بهره‌گیری از فرصت استثنایی توجه مسئولان کشوری و به ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان ایثار، فداکاری، نظم‌بخشی و جدیت مسئولان و مدیران استانی است.

وی بیان کرد: امیدوارم با توجه به بارندگی‌های خوب سال جاری در کشور افغانستان و همکاری این کشور همسایه، مسئله تامین آب شرب و کشاورزی منطقه سیستان و شهر زاهدان مرتفع شود.

موهبتی تاکید کرد: گازرسانی به شهر‌های استان از اولویت‌های مهم ماست، بنابراین با توجه به کمبود امکانات شرکت گاز سیستان و بلوچستان، چند استان به عنوان معین در امر گازرسانی به شهر‌های استان با ما همکاری خواهند داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: پروژه گازرسانی به زابل در دو گستره زاهدان به دو راهی "دشتک" و دو راهی دشتک به زابل تقسیم‌بندی شده و در حال اجراست که امیدواریم با تامین اعتبار به موقع در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه موفق شدیم مجوز احداث فرودگاه در خارج از منطقه آزاد چابهار را اخذ کنیم که برای جنوب استان بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح اقتصاد استان، ارتقای امنیت کاری و توسعه روابط اجتماعی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

بارندگی‌های امسال در افغانستان مسئله تامین آب سیستان و بلوچستان را مرتفع می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: با وجود بسته بودن راه‌های ارتباطی و سخت بودن امدادرسانی، هم اکنون وضعیت مساعد شده و از ۴۴۵ روستای بی برق در ابتدای حادثه، ۳۸۰ روستا مشکلشان رفع شده و اکنون فقط ۶۵ روستا باقی مانده که آن هم به زودی برق دار خواهند شد.

به گفته مصطفی رجبی مشهدی تمام نیرو‌های عملیاتی و فنی در استان بسیج شدند تا مشکل هر چه سریعتر برطرف و مناطق سیل زده برق دار شوند. در مناطقی که امکان مانور در شبکه وجود داشته، از این طریق برق شبکه تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیرتصریح کرد: با رفع انسداد جاده‌ها توسط تیم‌های عملیاتی وزارت راه و شهرسازی و مهیا شدن امکان حضور تیم‌های عملیاتی صنعت برق، مسئله روستا‌های باقی مانده به سرعت رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • سیل با ۳ استان جنوبی چه کرد؟
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • پیام وزیر کشور از سیستان: بر سر عهدی که بستیم، هستیم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد