Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۲۰ از آماده باش مدیریت شهری برای خدمت رسانی به شهروندان در زمان تحویل سال نو با اولویت زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بقعه های متبرک و آرامستان های منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ «فرهاد افشار» در جلسه ای که به منظور هماهنگی بیش از پیش در جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان در ایام نوروز با حضور مدیران ارشد و اجرایی برقرار و به تداوم خدمت رسانی در زمان تحویل سال نو به ویژه در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) که میزبان خیل عظیمی از زائران است تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 20 به موقعیت ویژه منطقه 20 اشاره کرد و گفت: علاوه بر حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، بقعه های متبرک دیگری نظیر بی بی شهربانو، امامزاده عبدالله، بی بی زبیده و آرامگاه شیخ صدوق از اماکنی هستند که در زمان تحویل سال نو میزبان میلیونها زائر است و تیم های اجرایی و مدیریتی شهرداری در آماده باش هستند تا بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

وی تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی در پایانه های تاکسی، اتوبوس و سامانه تندرو در زمان تحویل سال نو را از تمهیدات ترافیکی برشمرد و افزود: برای هدایت و کنترل ترافیک معابر پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در زمان تحویل سال نو نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و پارکینگ های مجاور حرم آماده ارائه خدمت به زائران شده اند.

شهردار منطقه 20 به ویژه برنامه های ایام نوروز و تدارک محل های اسکان مسافران نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: طرح پرسه در شهر، تورهای گردشگری در تهران و ری، پیاده راه، نوروزخوانی، نمایشگاه صنایع دستی، جشنواره های فرهنگی، برنامه های آئینی نوروز از برنامه های فرهنگی است که در زمان نوروز ارائه می شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری خبرگزاری شبستان شبستان اعتکاف دیدار با مراجع ایام نوروز مراسم اعتکاف خبرگزاری سال نو اردبیل حرم عبدالعظیم حسنی ع شهرداری منطقه ۲۰ زائران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073864 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی