Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:18:09 GMT

تدابیر لازم برای حضور مسافران نوروزی اتخاذ شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۰۵۸

تدابیر لازم برای حضور مسافران نوروزی اتخاذ شده است

کوروش محمودیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آستانه سال نو با تبریک آغاز بهار طبیعت، افزود: کمیته های مختلف ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی با توجه به شرایط منطقه برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی در گیلانغرب تشکیل و تمام مقدمات مناسب پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: پنج مکان اسکان در قالب 40 اتاق در شهر گیلانغرب وهمچنین شهرسرمست تجهیز شده و 100 تخته چادر گروهی نیز در مبادی ورودی شهر با امکانات اولیه به منظور استفاده مسافران نوروزی که به این شهرستان می آیند، برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در همه حوزه ها برنامه ریزی منسجم صورت گرفته تا در سرویس دهی و نظارت وقفه ای ایجاد نشود.
محمودیان از دیگر برنامه ریزی های لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را تامین نقدینگی بانک ها، تجهیز خودپردازها، حضور مستمر اکیپ های کنترل و نظارت بر قیمت ها، آمادگی مراکز بهداشتی، درمانی، فوریت ها و اورژانس، تسریع در روند پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر، سامان دهی مراکز اقامتی و مساجد بین راهی، تامین امنیت شهروندان و گردشگران بیان کرد.
فرماندار گیلانغرب همچنین گفت: از ابتدای امسال و تابستان گذشته در مجموع بیش از 40 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تفریحی، گردشگری و 30 هزار تن از مناطق عملیاتی این شهرستان دیدن کرده اند.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود آمار حضور مهمانان نوروزی 98 با توجه به موقعیت مناسب طبیعی و جغرافیایی منطقه بیش از 10 تا 15 درصد افزایش یابد.
وی مناطق گردشگری ناودار، گلین، سدهای زاگرس، مخزنی و سراب، دشت ویژنان، آثار تاریخی سراب و یادمان عملیاتی مطلع الفجر را دارای ظرفیت و پتانسیل بیشترین شمار بازدید کنندگان ذکر کرد.
محمودیان گفت: منطقه گردشگری ناودار گیلانغرب با پوشش جنگلی مناسب در سطح 6 هزار هکتار یکی از نقاط دیدنی طبیعی استان کرمانشاه به شمار می رود که هرساله پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی است به گونه ای که در ایام تعطیلات نوروز بیش از سه هزار خانوار از شهروندان گیلانغربی و مهمانان نوروزی در این نقطه با برپایی چادر تا پایان تعطیلات اقامت شبانه روزی دارند.
وی ادامه داد: توجه به استقرار پنج تیم پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در جاده های ارتباطی و سطح شهر و همکاری خوب مردم امید است در تعطیلات پیش رو شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم.
وی اظهار داشت: پنج مرکز و پایگاه فوریت های پزشکی، امداد و نجات و اورژانس بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر به صورت تمام وقت به شهروندان و مهمانان نوروزی خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.
وی گفت: باتوجه به اینکه امسال به لحاظ شرایط مناسب بارندگی ها و طبیعت خوب منطقه از بیشتر استان های کشور مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور به این شهرستان سفر خواهند کرد، نصب چادرهای مناسب مجهز به امکانات اقامتی با برپایی بیش از 100 تخته چادر و سیاه چادرهای محلی با پخت شیرینی و غذاهای محلی با نظارت مستمر دستگاه های مرتبط به مسافران پیش بینی شده است.
شهرستان گیلانغرب درغرب استان کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت علاوه بر جاذبه های طبیعی مناسب و دیدنی 346 اثر تاریخی شناسایی شده دارد که 306 اثر آن به ثبت ملی رسیده است.
3012/3033/7398
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه شبانه روزی کاروان های راهیان نور مسافران نوروزی مسافران و گردشگران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد