Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: 60 مدرسه در شاوور و شوش به اسکان مسافران نوروزی از 29 اسفند تا 12 فروردین اختصاص یافته است.

عبدالامیر خنیفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای اسکان نوروزی این شهرستان به امکاناتی چون یخچال، تلویزیون، فرش، حمام و سامانه گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند ضمن اینکه حدود 100 نیروی خدماتی و 25 نیرو در سه نوبت آماده خدمت رسانی به فرهنگیان و مسافران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های آموزش و پرورش برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی آماده شده اند، گفت: 50 مدرسه با 750 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
مدیر آموزش وپرورش منطقه شاوور نیز از اختصاص 10 مدرسه با 52 کلاس و یک ارودگاه در این بخش برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
سیدعلی بیت سیدنور افزود: این مدارس در امتداد جاده ترانزیتی اندیمشک - شوش - اهواز در شهرهای شاوور، الوان و سیدعباس واقع شده اند.
شهرستان شوش با جاذبه هایی چون باغ موزه، آپادانا، کاخ داریوش، شهر شاهی، شهر پانزدهم، قلعه شوش، معبد جهانی چغازنبیل، آرامگاه حضرت دانیال نبی(ع) و حرم مطهر دعبل خزاعی میزبان مسافران نوروزی است.
مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه، یادمان شهدای تهران، یادمان سرلشکر شهید باقری نیز از جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشند.
شوش از معروف ترین شهرهای دنیای کهن است که زمانی پایتخت حکومت ایلام و پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بود.
شوش با آثار باستانی منحصر بفرد و 2 اثر جهانی چغازنبیل و محوطه باستانی به بهشت گردشگران معروف است.
شهر شوش در 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
7280/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مدرسه شوش اسكان مسافرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ در این نشست با اشاره به اینکه در حوزه سلامت باید از ظرفیت خیران سلامت استفاده شود، گفت: برای ساخت و تکمیل مراکز درمانی از جمله مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

امام جمعه کبودراهنگ هم گفت: در دین اسلام همیشه به بهداشت و سلامت تاکید شده و امروز هم باید برای داشتن خانواده و جامعه سالم، بهداشت را رعایت کنیم.

حجت‌الاسلام باقری با تاکید بر فرزندآوری، گفت: خانواده‌ها ازدواج را آسان بگیرند تا زوج‌های جوان به فرزندآوری روی بیاورند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ هم گفت: پارسال بیش از هزار و ۹۰۰ تولد در شهرستان داشتیم و رتبه اول استان را در این زمینه به خود اختصاص دادیم.

علی کریمی افزود: بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات به مراکز درمانی اعطا شده است و بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک خیران سلامت به بخش درمان بوده است.

او همچنین گفت: مرکز جامع درمانی شیرین سو با اعتبار ۸ میلیارد تومانی و ۴ خانه بهداشت با اعتبار هر کدام ۱ میلیارد تومان در حال ساخت است و ۱۰ خانه بهداشت نیازمند بازسازی و مرمت است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کبودراهنگ با اشاره به اینکه پارسال ۲۲ تن مواد غیر بهداشتی و ۶ تن غذا و داروی فاسد و غیرقابل استفاده جمع آوری و معدوم شد، افزود: همچنین در طرح غربالگری دیابت و فشار خون بیش از ۹۳ درصد از جمعیت هداف شهرستان غربالگری شد.

دکتر کریمی گفت: در هفته سلامت بیش از ۳۰ برنامه شاخص از جمله افتتاح طرح‌های درمانی، آغاز ساخت اورژانس پیش بیمارستانی، کارگاه‌های آموزشی و طرح غربالگری در شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ