Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:44:03 GMT

موفقیت بزرگ در انتظار عضو کمیته فنی استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۲۱۹

امید رضا روانخواه که در ابتدای فصل عضو کمیته فنی باشگاه استقلال بود، کمیته فنی ای که الان وجود خارجی ندارد در آستانه دست یابی به یک موفقیت بزرگ است. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم نیروی زمینی تهران به صدر جدول در گروه ب لیگ 2 رسید و این عنوان را از تیم آرمان گهر سیرجان پس گرفت. تیمی که با مربیگری قاسم شهبا هفته های متمادی در صدر جدول قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با این تغییر تیم امید رضا روانخواه مدعی اصلی قهرمانی در گروه ب و صعود مستقیم به دسته اول است. 

 

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 13 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم  های دوم در مرحله پلی آف و مجموعا سه تیم به دسته اول صعود می کنند. نکته جالب اینکه در گروه ب تیم خوشه طلایی در صدر جدول قرار دارد. تیمی که هدایت آن برعهده یک پرسپولیسی است، محسن عاشوری که چند صباحی در پرسپولیس مربیگری کرد و حتی در مقطع کوتاهی هم سرمربی وقت تیم شد و البته داماش گیلان هم با حضور در رتبه دوم جدول یکی از مدعیان صعود بشمار می رود. 

 

امید رضا روانخواه که پیش از این در تیم سپیدرود سرمربیگری را تجربه کرده بود در صورتی که تیم نیروی زمینی را به لیگ یک رهنمون کند به یک موفقیت بزرگ در همان ابتدای مسیر مربیگری دست پیدا خواهد کرد و می تواند نوید ظهور یک مربی خوب از خانواده استقلال دهد.

 

نیروی زمینی دسته یک امید رضا روانخواه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیروی زمینی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • جدول لیگ دسته اول در پایان هفته ۲۸
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر