Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:33:55 GMT

آئین اعتکاف با حضور ۵ هزار نفر در ۷۰ مسجد البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۲۶۱

آئین اعتکاف با حضور ۵ هزار نفر در ۷۰ مسجد البرز

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی آئین اعتکاف با حضور ۵ هزار نفر در ۷۰ مسجد البرز خبر داد و گفت: نوجوانان و جوانان بیشترین قشر حاضر در برنامه اعتکاف سال جاری هستند.

حجت الاسلام مسعودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص برپایی آئین اعتکاف گفت: این آئین الهی به مدت سه روز از شامگاه روز گذشته با حضور ۵۰ هزار معتکف در ۷۰ مسجد سراسر البرز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آمار شرکت کنندگان در آئین اعتکاف سال جاری به نسبت سال گذشته متناسب با ایام نخستین سال جدید کاهش یافته است.

 

وی با بیان این مهم که نوجوانان و جوانان بیشترین قشر حاضر در برنامه اعتکاف سال جاری هستند، بیان کرد: ۷۲۱ مبلغ و ۲۹۰ مبلغه با همراهی قاریان و مداحان در مساجد با هدف برپایی هر چه بهتر آئین اعتکاف حضور دارند.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه سوری اعتکاف عید نوروز خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف شبستان اردبیل نشست خبری دیدار با مراجع امام جواد آئین اعتکاف سازمان تبلیغات اسلامی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک

سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک و در راستای آموزش شهروندی و فرهنگ‌سازی مسائل زیست‌محیطی، اقدام به برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سازمان مدیریت پسماند شهرداری به مناسبت روز زمین پاک با برپایی غرفه فرهنگی در پیاده‌راه امیرکبیر در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان شهروندان اراکی همراه با ارائه آموزش‌های شهروندی پیرامون مسائل زیست‌محیطی است.

در این غرفه اقلامی همچون کیسه‌های پارچه‌ای حمل نان، کتاب‌های مفرح برای آشنایی کودکان با مفهوم مدیریت پسماند، بین بازدید کنندگان از این غرفه توزیع شد.

همچنین کارشناسان آموزشی سازمان مدیریت پسماند به بازدید کنندگان از این غرفه فرهنگی، نحوه صحیح تفکیک از مبدا را آموزش دادند و از سوی دیگر نیز شهروندان را با اپلیکیشن اکو که در خصوص خرید پسماند خشک است، آشنا کردند.

در حال حاضر اپلیکیشن اکو به عنوان تنها مرجع خرید پسماندهای خشک در شهر اراک فعالیت می‌کند. خانواده‌ها به همراه کودکان خود با بازدید از این غرفه، با دریافت راهنمایی در خصوص نصب اپلیکیشن اکو، در مسابقه نقاشی و طراحی شرکت و جوایزی در این حوزه دریافت کردند.

همچنین به بهترین نقاشی کودکان در حوزه مدیریت پسماند، جوایزی اهدا شد.

کد خبر 747176

دیگر خبرها

  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • لزوم لحاظ استانداردهای وزارت بهداشت در آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث