Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:57:54 GMT

10 خیمه نماز برای مسافران نوروزی در اردبیل برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۲۷۰

10 خیمه نماز برای مسافران نوروزی در اردبیل برپا شد

اردبیل - ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برپایی 10 خیمه نماز برای مسافران نوروزی دراین استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه در بازدید از خیمه های نماز اردبی افزود: این خیمه ها برای برگزاری نماز جماعت وانفرادی برپا شده است تا مسافران در طول سفر بتوانند این فریضه الهی را به جا بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این خیمه ها به امکانات مورد نیاز تجهیز شده اند، تشریح کرد: هر خیمه به مهر، رحل، مفاتیح و چادر نماز مجهز می باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه در خیمه های نماز، روحانی مستقر می شود، اظهار کرد: این روحانی هم به سئولات شرعی پاسخ می دهد و هم نماز جماعت را اقامه خواهد کرد.
همچنین سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آغاز فعالیت 20 پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و کوهستان در طرح نوروزی در این استان خبر داد و افزود: 12 پایگاه ثابت، 7 پست موقت و یک پایگاه کوهستان در نوروز در خدمت میهمانان استان خواهند بود.
بهزاد نواختی با بیان اینکه 2 هزار و 244 نفرروز نیروی انسانی در طرح نوروزی امداد و نجات در سطح استان اردبیل به کار گرفته می شوند، بیان کرد: 41 دستگاه خودروی های عملیاتی در این طرح به کار گرفته خواهند شد که شامل 20 دستگاه آمبولانس، 11 خودروی ست نجات و 10 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبان است.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: یک فروند بالگرد امدادی نیز در استان مستقر می شود تا در صورت نیاز از آن در امدادرسانی استفاده کنیم.
او با بیان اینکه تیم های واکنش سریع و تیم توانا در مرکز استان به صورت آماده باش خواهند بود، ادامه داد: امکانات اسکان و تغذیه اضطراری در پایگاه های جاده ای جهت ارائه خدمات به مسافران تهیه شده است.
6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر خيمه نماز نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز باغ فدک نماد وحدت و همدلی تمام ارکان مدیریت شهری اصفهان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بود.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقبال مسافران نوروزی از کمپ باغ فدک اظهار کرد: این کمپ گردشگری در سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته میزبان جمعیت زیادی از مسافران نوروزی از شهرهای مختلف کشور بود.

وی افزود: باغ فدک به لطف خداوند و با همت ستودنی مدیران و مسئولان شهری، حق میزبانی را بدون حاشیه و هرگونه حادثه‌ای در ایام نوروز ادا کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از همت تمام مدیران شهر اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز تمام مدیران و مسئولان شهری از جمله، معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری، فرمانداری اصفهان، فرماندهی انتظامی شهرستان، حوزه‌های مقاومت بسیج، مدیریت اورژانس شهرستان، مسئولان اداره بهداشت، مسئولان و بازرسان اتحادیه‌ها و اصناف مختلف، مدیریت جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های مرتبط در کنار عوامل شهرداری اصفهان به ارائه خدمت پرداختند که لازم است از زحمات تمام آن‌ها تقدیر کنیم.

سلطان‌آقایی با اشاره به افزایش میزان رضایت مسافران از ارائه خدمات باغ فدک در نوروز امسال گفت: با همت تمامی مسئولان و خادمان شهروندان در شهرداری، آنچه انتظار مسئولان و مسافران بود در باغ فدک مهیا شد.

وی ادامه داد: در آخرین نشست ستاد خدمات سفر منطقه ۹ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمستان سال گذشته، مجموعه خدمات شهری منطقه ۷ از ابتدای اسفند تا پایان ستاد خدمات سفر در باغ فدک مستقر بودند و با تلاش شبانه‌روزی خود در کنار کلیه دستگاه‌های مرتبط خاطره خوبی از نوروز ۱۴۰۳ رقم زدند.

سلطان‌آقایی با اشاره به ورود بیش از ۲۲ هزار خودرو به باغ فدک در نوروز ۱۴۰۳ بیان کرد: با تلاش تمام همکاران هدف اصلی مسئولان مدیریت شهری یعنی، امنیت و آسایش مسافران نوروزی برقرار شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تجربه سال جاری، در سال آینده به سطح بالاتری از ارائه خدمات به مسافران نوروزی نزدیک شویم.

کد خبر 744459

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • استقبال بیش از ۷۰۰ هزار مسافر نوروزی از پارک کوهستانی صفه
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • هلال احمر زنجان در طرح نوروزی به ۷۸ هزار مسافر نوروزی خدمات داد
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران
  • ورود نیم میلیون نفری مسافر نوروزی به بانه
  • مریوان میزبان بیش از یک میلیون نفر مسافر در طرح نوروزی
  • آموزش ایستگاهی بیش از ۴۰۰۰ نفر از مسافرین نوروزی در مازندران