Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سید مصطفی نورمفیدی پیرامون برخی شایعات منتشره در فضای مجازی در یادداشتی نوشت:

به نام او که احکم الحاکمین است

اینجانب با آنکه خود را کوچک تر از آن می دانم که هدف حملات رسانه ای معدود افرادی قرار گیرم که با اغراضی خاص بی محابا از مرزهای شرع و اخلاق عبور می کنند، اما برای  روشن شدن ذهن انسانهای منصف و با ایمان به استحضار مردم عزیز می رساند که طی ۲۸ سال عمر کاری خویش هیچگاه فعالیت اقتصادی شخصی نداشته و سهامدار و مالک هیچ شرکتی نبوده و اساسا شریک تجاری ندارم ، بلکه صرفا به نمایندگی برخی موسسات دینی ،فرهنگی و خیریه که مخارج خود را از طریق فعالیت های اقتصادی سالم ،مولد و قانونی تامین می کنند، در شرکت های وابسته به همراه جمعی حضور سیاست گزارانه و نظارتی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است ماندگاری اینگونه موسسات نیازمند تامین مالی بوده و از دیرباز روش بزرگان و خیرین همینگونه بوده است.

چنانچه در جهان پیشرفته کنونی نیز یکی از مهمترین راه های حفظ و تداوم خدمات عمومی ، فرهنگی و دینی همین راه است.

بر همین اساس عالم پارسا و اندیشمند حضرت آیت الله نورمفیدی پس از تاسیس این موسسات  اقدام به ایجاد مجموعه اقتصادی به نام این مراکز نموده که منافع آن صرف اهداف مذکور در اساسنامه آنها می شود و آثار چشمگیر خدمات این مجموعه در منطقه گواه روشنی بر این مدعاست. تاکید می کنم هیچ یک از این مراکز نه متعلق به شخص ایشان است و نه فرزندان ایشان .

آنچه مهم است این است که از همان ابتدا معظم له ضمن توصیه و سفارش اکید به ایجاد اشتغال ، بر رعایت موازین قانونی و شرعی اصرار داشته و دارند .ایشان همواره  در برابر فساد به اشکال مختلف آن قاطعانه موضع گرفته   و در این راستا فرقی بین نزدیکان و اطرافیان و دیگران قائل نبوده و نیستند . ما نیز همه توان خویش را مصروف این سیاست اصولی نموده و هیچگاه به خود جرات نداده ایم از آن تخطی کنیم .

همچنین یاد آور می شوم نقد و ارائه راهکارهای مناسب برای مبارزه با فساد بدون تهمت و افترا، حق و وظیفه عموم مردم بویژه رسانه ها می باشد ولی تخریب و توهین و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر ایجاد احساس نامیدی در مردم موجب سوء استفاده افراد معاند و مخالفان نظام می شود.

در پایان ضمن اینکه حق طرح شکایت از اتهام زنندگان را در مراجع قانونی برای خود محفوظ می دانم از مراجع ذیصلاح در خواست می کنم در این شرایط حساس نسبت به این نوع رفتارها حساسیت لازم را داشته باشند.

 

سید مصطفی نورمفیدی

 ۲۷ اسفند ۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 فضای مجازی رسانه ها آیت الله نورمفیدی مبارزه با فساد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

محمود قربانزاده اظهار کرد: طی روز‌های گذشته تصاویری ‏از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روز‌ها و هفته‌های اخیر چنین محموله‌ای کشف و ضبط نشده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل‌های عرضه و پخت گوشت نظارت می‌کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت‌ها در هفته‌های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید