Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ طارق کمالوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهروندان سعی کنند در روزهای تعطیلات نوروز از جابجایی وسایل منزل خودداری کنند و در صورت ضرورت با پلیس محل هماهنگی های لازم را انجام دهند.
وی اضافه کرد: برای این کار لازم است فرم هایی را در کلانتری محل تکمیل کنند و زمان اسباب کشی را به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کمالوند با بیان اینکه اهتمام نیروی انتظامی بر تامین امنیت جامعه است، گفت: پلیس ضمن تشکر از همکاری خوب عموم مردم، تقاضا دارد حتی الامکان تا پایان تعطیلات از نقل و انتقال وسایل منزل خودداری کرده و در صورت نیاز به هرگونه جابجایی اثاثیه منزل در تعطیلات نوروز، باید مجوز کلانتری و پاسگاه محل اخذ شود.
وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.
سرهنگ کمالوند یادآور شد: با توجه به ایام تعطیلات نوروزی و افزایش مسافرت‌ها و به تبع آن خالی شدن منازل از سکنه، افراد سودجو و فرصت طلب فعالیت‌های مجرمانه خود را تشدید خواهند کرد از این رو احتمال افزایش سرقت منازل بیش از پیش متصور است.
وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از سرقت منازل در صورت خروج از منزل، تنها به قفل درب خروجی اکتفا نکرده و تمام درهای داخلی را نیز قفل کنند برای اطمینان بیشتر پنجره‌ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر را حفاظ محکم و مقاوم نصب کنند.
سرهنگ کمالوند تاکید کرد: لازم است شهروندان از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل خودداری کنند و در مواقعی که به مسافرت می‌روند از همسایگان یا اقوام مورد اطمینان خود بخواهند از منزل شان مراقبت کند.
6108/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام تعطیلات نوروزی تعطیلات تعطیلات نوروز جامعه نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تقویت واحدهای گشتی به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌­ای با سرقت ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار (نیمه دوم تعطیلات نوروزی) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تامین‌کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت و دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه‌روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های ماموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر است که بر این مبنا ماموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

به گذر در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه ماموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این ماموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم.

به گزارش سایت پلیس، در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳