Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@10:40:10 GMT

مدیر روبین کازان:آزمون را فروختیم مشکل‌مان حل شد!

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۴۷۹

مدیر روبین‌کازان از حل بسیاری از مشکلات مالی این تیم با فروش زمستانی سردار آزمون خبر داد.

به گزارش شریان نیوز،  سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه در نقل و انتقالات زمستانی با مبلغ 12 میلیون یورو به تیم زنیت سنت پترزبورگ منتقل شد و حالا این روزها به ستاره تیم صدرنشین لیگ روسیه بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص رستم سایمانوف مدیر باشگاه روبین کازان گفت: روبین‌کازان هنوز تعهدهای مالی به برخی بازیکنان و 3 تیم اسپانیایی دارد اما با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته هیچ بدهی عقب‌مانده نداریم. پرونده بدهی به بازیکنان کنونی روبین‌کازان را سرانجام بستیم و دوران سختی گذاشت.با فروش سردار آزمون خیلی زود مشکلات ما حل شد. فروش او و برخی دیگر از بازیکنان روبین‌کازان واقعا به ما برای خروج از شرایط سخت مالی کمک زیادی کرد. اکنون نگاه مثبت و بزرگی به آینده داریم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت

هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان تامین اجتماعی دزفول سه سال پیش افتتاح شد که شامل سی سی یو، رادیولوژی، برخی تخصص‌ها و اتاق عمل است.

وی گفت: ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول حدود چهار درصد بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون ضریب اشغال تخت به ۷۰ درصد رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های تخصصی و کلیدی اتاق عمل این بیمارستان خریداری شده و به زودی نصب خواهند شد ادامه داد: سیستم خنک‌کننده یا چیلر‌های بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیازمند نگهداری است که از مدار خارج شده بودند؛ اکنون با حضور هفت کارشناس مشکل در دست بررسی است.

عبدی‌زاده تصریح کرد: ۲ سیستم خنک کننده این بیمارستان راه‌اندازی و مشکل ۲ سیستم دیگر در حال حل شدن است.

وی بیان کرد: سیستم جایگزین برای خنک‌کننده این بیمارستان نیز تعریف و اعلام هزینه شده تا چنانچه سیستم‌ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند کولر‌های اسپیلت جایگزین شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: استان خوزستان یک استان پهناور است و حوزه فعالیت گسترده‌ای دارد به گونه‌ای که بعد از تهران دومین استان کشور از نظر پوشش جمعیتی و تعداد واحد‌ها است.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در پنج طبقه در زمینی به مساحت پنج هکتار و زیربنای ۱۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای بخش‌های درمان و بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • مشکل صادرات واحد‌های تولیدی حل می‌شود