Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@06:08:23 GMT

آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال به ۱۱۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۴۸۳

علی فخارسلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص آمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال بیان کرد: آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال به ۱۱۲ نفر رسید.

وی گفت:آمار مصدومان تا ساعت 8 صبح امروز شامل 112 نفر است که ۲۴ نفر به مرکز شهید رجایی، ۱۳ نفر به بیمارستان شفا تاکستان، ۸ نفر به بیمارستان رازی، ۷ نفر به بیمارستان ولیعصر آبیک،۶نفر به بیمارستان امیرالمومنین(ع)بویین زهرا، متتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخار افزود:همچنین دونفر به بیمارستان پاستور، ۱۷ نفر به بیمارستان ولایت، ۲ نفر به بیماررستان رحیمیان، ۲۰ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و ۷ نفر هم به بیمارستان شهدای آبیک منتقل شدند.

وی ضمن اشاره به آمار مصدومین به تفکیک گروه سنی و عامل مصدومیت اضافه کرد:از کل۱۱۲ نفر مصدوم، ۲۹ نفر ۱ تا10 سال، ۳۹ نفر 11 تا 20 سال، ۲۰ نفر 21 تا 30 سال ۲۴ نفر بیش از 31 سال می باشند.

فخار در خصوص عامل مصدومیت عنوان کرد: ۱۱ نفر در حال عبور و به عنوان تماشاگر و ۱۰۱ نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه مصدوم شده اند.

وی اضافه کرد:همچنین درمان در محل توسط نیروهای فوریت پزشکی برای ۶ نفر انجام شده است.

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عصر امروز بدنبال اعلام وقوع تصادف در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند. 

این حادثه برخورد شدید بین یک دستگاه خودروی پیکان با لیفان و روا بود که متاسفانه پنج نفر از سرنشینان هر سه دستگاه خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 

روز گذشته نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • آموزش در خصوص احیای «قلبی - ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • پیگیری روند درمان مصدومان حادثه انفجار خوابگاه کارگران کوره آجرپزی مرودشت
  • واژگونی خودرو در بجستان دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت