Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمدرضا حسین زاده در بازدید سرزده از شعبه هفت تیر، ضمن گفت و گو با کارکنان، آمارهای عملکردی این شعبه را بررسی و راهکارهای لازم به منظور بهبود هر چه بیشتر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان را به کارکنان آن ارائه کرد.
در این دیدار که یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران هم حضور داشت، حسین زاده با تأکید بر خوش برخوردی و معرفی سامانه های الکترونیک بانک به مشتریان، سالی خوشی را برای کارکنان و همه مشتریان بانک آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل همچنین با حضور در اداره کل مهندسی و املاک، با تأکید بر اهمیت این اداره کل، گفت: آثار و ابنیه ای که در طول ۹۰ سال عمر بانک ملّی ایران بنا شده، مرهون زحمات پرسنل این اداره کل است.
حسین زاده نوآوری ها در بخش های ساختمان و صرفه جویی انرژی در بانک را طی سالهای اخیر مشهود دانست و خاطرنشان کرد: باید در سال جدید با تلاشی مضاعف بانک ملّی ایران در زمینه صرفه جویی انرژی و نوآوری های مهندسی، الگوی سایرین باشد.
وی افزود: برای این منظور باید با اجرای مسابقات متنوع و دریافت نظرات همکاران، از افکار عمومی و ایده های بکر بهره مند شد.
در این دیدار که عباس شفیعی معاون پشتیبانی و مصطفی محسنی رئیس اداره کل مهندسی و املاک بانک نیز حضور داشتند، مدیرعامل بانک ملّی ایران به راه اندازی شعب ملی پلاس اشاره کرد و یادآور شد: این شعب در راستای تکریم ارباب رجوع، در محیطی آرام و دلچسب به خدمت رسانی خواهند پرداخت.
وی سال خوب و پربرکتی را برای همه همکاران و مشتریان آرزو کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز در ایام نوروز به پانصدهزار نفر از مسافران نوروزی خدمت رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، روح الله خوشبخت عصر امروز_ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در تشریح اقدامات گسترده انجام شده در حوزه مدیریت شهری در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شهرداری شیراز در ایام نوروز به پانصدهزار نفر از مسافران نوروزی ارائه خدمات کرد و در تعطیلات عید سعید فطر نیز میزبان ۵۲ هزار نفر مسافر بود.

وی حفظ و توسعه فضای سبز را از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری برشمرد و افزود: در این ایام تعداد ۶ فرش گل و ۱۳ سفره نوروزی در سطح شهر گسترانده شد و مساحت گلکاری های سطح شهر به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع افزایش یافت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز تعداد المان‌های سبز را ۸۰ قطعه اعلام و اضافه کرد: ۲۰ تابلوی خوش آمدگویی و ۱۵۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری طی این مدت انجام شده است.

خوشبخت میزان پاکسازی و حفظ و نگهداری از مبادی ورودی و خروجی شهر را بیش از ۳۰ میلیون متر مربع اعلام و تصریح کرد: طی این مدت ۱۲۲ تن سرشاخه و ۱۷ تن لاستیک فرسوده از سطح شهر جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این ایام شستشوی معابر بیش از یک میلیون متر مربع انجام شد، اظهار کرد: بیش از ۳۳۶ هزار متر طول رنگ آمیزی تک لبه جداول انجام شد و شش مرکز معاینه فنی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی بودند.

معاون شهردار شیراز در ادامه به اقداماتی که در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته است اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد ۲۷ پارکینگ شهرداری و یکصد پارکینگ شخصی و ۱۹ پارکینگ موقت آماده خدمت رسانی به شهروندان بودند.

خوشبخت در ادامه با اشاره به اقداماتی که در حوزه معاونت فنی و عمرانی انجام شده است، تصریح کرد: در این حوزه همچنین اقداماتی همچون اجرای آسفالت، تمیزکاری و خط کشی مسیرهای انحراف ترافیکی، نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، بازگشایی مسیرهای جدید ترافیکی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهری تعداد ۷۸ غرفه ماهی گلی و ۱۶۰ غرفه عیدانه در سطح شهر برپا شد. همچنین با اجرای طرح تنظیم بازار در ایام نوروز در ۲۰ بازارچه منتخب، اقلام مصرفی شهروندان توزیع شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: در حوزه اطلاع رسانی تعداد ۱۰ هزار نسخه نقشه شیراز جهت توزیع میان مسافران چاپ شد و ۲ سامانه اسکان راه اندازی شد.

به گفته خوشبخت، در ایام نوروز ۵ کمپ در محورهای زیباشهر، جنت، سعدیه، مسجد جامع شهدا، نمایشگاه بین المللی گلستان جهت اسکان مسافران نوروزی برپا شد و ۱۴ سالن ورزشی شهرداری شیراز و ۵ سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و تعدادی از مراکز مذهبی و بوستان‌ها جهت استفاده مسافران نوروزی تجهیز شدند.

وی افزود: در ایام نوروز سازمان فرهنگی شهرداری شیراز اقدام به توزیع نزدیک به ۱۲۰ هزار افطاری ساده در ۳۰۰ مکان کرد و برپایی سه موکب و یک خیمه در محورهای شهری عفیف آباد، حافظیه و ارگ کریمخان زند از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در ایام بارندگی به ۶۰۷ نفر-ساعت ارائه خدمات کرد و ۷ نفر مسافر نوروزی را از مرگ حتمی نجات داد.

خوشبخت ادامه داد: در ایام نوروز تعداد تماس‌های دریافتی سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز بیش از ۱۰ هزار تماس بود.

کد خبر 744518

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعزام هیات‌های خدمت فنی مهندسی به عراق، چین و روسیه
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • علی خطیر: هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کنند، صحت سنجی علایق رنگی داوران سخت نیست
  • خدمت رسانی در قالب اردوی جهادی
  • جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات
  • الحاق ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی حمل مصالح به ناوگان شهرداری تهران
  • خبر مهم مدیرعامل توانیر درباره ساعات کاری ادارات