Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، فریدون فدایی دولت سه شنبه شب در شورای اداری شهرستان لامرد افزود: امیدواریم در سال آینده بتوانیم زمینه اشتغال و بکار گیری جوانان را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد:هر چند خدمات و فعالیت های زیادی در این کانون مهم اقتصادی انحام پذیرفته اما ضروری است با بررسی ابعاد مختلف ضمن ارزیابی فرایند فعالیت و آسیب شناسی، زمینه لازم برای تسریع در عملیات تکمیل زیر ساخت ها و همچنین استقرار صنایع و تسهیل مشارکت سرمایه گذاران به خصوص درشهرستان های لامرد و مهر را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدایی دولت خواستار تعامل با مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها برای ایجاد توازن بین خروجی دانش آموختگان با جذب در این کانون های اقتصادی و نیز حجم سرمایه گذاری ها شد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با استقبال از دریافت دیدگاه های مختلف برای بهبود روند امور در منطقه متبوعش گفت: نقد سازنده و منصفانه با برخی شبهه افکنی ها و ایجاد خلل در پی ریزی کانون مهم صنعتی کشور که مایه امید مردم است، متقاوت است.
تلاش برای ترغیب سرمایه گذاران از طریق ایجاد تسهیلات در امر واگذاری زمین، تعامل با صندوق توسعه ملی و دیگر مراکز سرمایه گذاری، همگرایی با دستگاه های اجرایی و در اولویت قرار دادن مولفه های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه هایی بود که این مدیر برای ارتقای جایگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد برشمرد.
در این نشست سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر خواستار استفاده بیشتر از توانمندی نیروهای بومی و تمهید شرایط تسریع در رفع چالش های فراروی این مرکز صنعتی شد.
منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و در شهرستان لامرد است.
بر اساس مصوبه 1389/7/4 مجلس شورای اسلامی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد به تصویب رسید و در 1390/6/22 توسط هیئت دولت تایید و ابلاغ شد.
مساحت آن نزدیک به 8500 هکتار است.
1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش عالی اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و تجاری، ایران اکسپو در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بین‌المللی صنایع زنجیره ارزش دو محصول راهبردی استان بوشهر خرما و آبزیان عرضه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو 2024 از 8 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش 2 محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از 70 کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو 2024 و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: براساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین 15 تا 20 از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود