Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال شهادت سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها نابلس و "سلفیت" در کرانه باختری اشغالی صحنه اعتصاب عمومی است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العربی الجدید، از صبح امروز چهارشنبه شهر نابلس و استان سلفیت در شمال کرانه باختری اشغالی در سوگ شهادت 3 جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شاهد اعتصاب عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه به خودروی دو جوان فلسطینی در نزدیکی مرقد حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

شاهدان عینی گفتند که نظامیان صهیونیست مانع امدادرسانی به این دو جوان فلسطینی شدند تا اینکه بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی: عملیات "سلفیت" مرحله جدیدی را آغاز کرده است/ فلسطین تنها از راه مقاومت آزاد می‌شودتوزیع شیرینی در غزه به‌مناسبت عملیات مقاومت در کرانه باختری

از سوی دیگر عمر ابولیلی عامل عملیات سلفیت در شمال کرانه باختری که سه روز بعد از این عملیات موفق شده بود از دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی فرار کند، در نهایت به‌دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

فرار این مجاهد فلسطینی از صحنه عملیات و موفقیت وی در مخفی شدن به‌مدت سه روز گرچه نتوانست در نهایت جان او را نجات دهد، اما نشان‌دهنده شکست سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بازداشت سریع وی بعد از این عملیات بود.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل کرانه باختری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل کرانه باختری اسرائیل کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام شهرک‌نشینان تروریست صهیونیست برای تخریب و سوزاندن اموال شهروندان در روستای بیتین در شمال شرقی شهر رام‌الله، به وضوح ثابت کرد که این جنایات فرآیندی سازمان‌یافته و سیستماتیک تحت نظارت رژیم اشغالگر فاشیست است.
 
حماس عنوان کرد که رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در حملات خود به کرانه باختری مکمل یکدیگر هستند تا برنامه‌های صهیونیستی را که هدف آن تصرف و یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطینی و آواره کردن ساکنان محلی است، انجام دهند.
 
حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.
 
این جنبش همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا جنایات و تخلفات وحشیانه شهرک‌نشینان در کرانه باختری را محکوم کرده و اقداماتی را برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به خاطر دخالت در این حملات انجام دهند.
 

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات طوفانی ایران
  • دولت رام الله جنایت‌های شهرک نشینان را محکوم کرد
  • تحلیلگران: اسرائیل از شهرک‌نشین‌ها برای تخلیه کرانه‌باختری از فلسطینی‌ها استفاده می‌کند