Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایام نوروز یک فرصت مناسب برای ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی در سطح استان بوشهر است که در این راستا 500 برنامه متنوع به منظور اجرا تدوین شده است.

«عباس برزگرزاده »‌مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر  با بیان اینکه اجرای طرح های نشاط اجتماعی در طول سال 97 تداوم داشته است، ادامه داد: امسال برنامه گسترده‌ای در قالب طرح نشاط اجتماعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تدوین و اجرایی شد که این طرح و برنامه ها مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تصویب طرح نشاط اجتماعی در شورای اجتماعی وزارت کشور خبر داد و تصریح کرد: این طرح در شورای اجتماعی وزارت کشور تایید و تصویب و سپس برای اجرا به سایر استان‌ها ابلاغ شد. استان ما در حوزه گردشگری دارای ظرفیت بالایی دارد و همه ساله از حیث جذب و ورود گردشگر جزو استان‌های برتر کشور بوده که این نشان از جایگاه و ظرفیت گردشگری استان ساحلی بوشهر است.

برزگرزاده با اشاره به اینکه برای تمامی شهرستان‎های استان یک بسته در قالب طرح نشاط اجتماعی ارائه شده است، افزود: هدف از این کار ایجاد نشاط در جامعه بوده است./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته شهردار منطقه ۱۵، دهکده بهار ایران در فرهنگسرای خاوران تا عید سعید فطر، میزبان شهروندان و مسافران نوروزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی سازی برای تسریع در تحقق شعار استفاده شود
  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان