Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:05:33 GMT

امداد رسانی به 6هزار سیل زده مازندرانی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۷۱۶

امداد رسانی به 6هزار سیل زده مازندرانی

ساری - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد: تاکنون 6 هزار و 51 نفر از آسیب دیدگان سیل در 12 شهر و 75 منطقه استان از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.

به گزارش ایرنا، بارندگی شدید باران که از روز یکشنبه گذشته در مناطق مرکزی و شرقی مازندران آغاز شد، منجر به تخریب برخی منازل مسکونی ، تاسیسات عمومی و همچنین کشاورزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجتبی اکبری روز چهارشنبه در ستاد تسهیلات سفر نوروزی مازندران در ساری اعلام کرد: در سه روز گذشته امداد رسانی به یک هزار و512 خانوار آسیب دیده از سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی مازندران انجام شده است.
وی اسکان اضطراری 167 نفر، تخلیه آب از 500 باب خانه با به کارگیری 77 دستگاه امدادی، اعزام 87 تیم امدادی جمعیت هلال احمرو رهاسازی 436 دستگاه خودروی زمین گیر در سیلاب را از کمک های امدادی به سیل زدگان برشمرد.
اکبری گفت : توزیع وسائل گرمایشی مانند پتو، مواد غذایی کنسروی و دیگر مواد غذایی مورد نیاز سیل زدگان از خدمات هلال احمر در روزهای اخیر بوده است.
وی از توزیع دهها بسته بهداشتی و مواد شوینده، پوشاک، ظروف، چادر امدادی، آب آشامیدنی نیز در میان سیل زدگان خبر داد و افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر همچنان در مناطق آسیب دیده حضور دارند و به نیازهای امدادی هم استانی های متاثر از سیلاب در اسرع وقت پاسخ می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات بیش از 584 نفر از نجاتگران و امدادگران و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مازندران با استفاده آمبولانس و 77 دستگاه انواع خودروی پشتیبانی مشارکت داشتند.
با توجه به خسارت شدید سیل به بخش های مختلف شرق و مرکزی استان مازندران، استاندار مازندران و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی و محلی به صورت میدانی از مناطق سیل زده دیدن کردند.
احمد حسین زادگان استاندار مازندران خسارت های ناشی از باران سیل آسا چند روز گذشته در این خطه شمال کشور را برای چنددهه گذشته بی سابقه دانست و گفت: خدمات رسانی به سیلزدگان ادامه دارد.
استاندار مازندران همچنین اعلام کرد که سیلزدگان اخیر در این استان به ازاء هر خانوار خسارت دیده کمک بلاعوض تا سقف 40 میلیون ریال دریافت می کنند.
همچنین هواشناسی مازندران اعلام کرد که باران سیل آسا چند روز اخیر در مازندران رکود سی ساله بارش های زمستانی را به خصوص درمناطق مرکزی و شرقی استان شکست.
بارش باران هفته جاری در مازندران از یکشنبه شب شروع و طبق پیش بینی هواشناسی این بارش ها تا ظهر پنج شنبه اول فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
7335/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هلال احمر سيل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان