Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:50:38 GMT

امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۵۷۷۳

امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)گفت: به مناسبت تحویل سال نو، امشب درهای بهشت زهرا(س) تا صبح باز است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید خال با اشاره به برنامه‌های ویژه سال تحویل در بهشت زهرا (س) اظهار کرد: مراسم ویژه سال تحویل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت الله سید حسن خمینی برگزار می‌شود، همچنین برنامه دیگری در گلزار شهدا قطعه سرداران بی‌پلاک برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درهای ورودی بهشت زهرا (س) امشب به مناسبت سال تحویل تا صبح باز خواهد بود، عنوان کرد: همین‌طور در این ساعت عرفانی مراسم اهدای گل و گلدان به خانواده‌های معظم شهدا و نیایش و دعا در کنار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان گمنام برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده به‌منظور تامین امنیت زائران به هنگام سال تحویل توضیح داد: در همین راستا هماهنگی‌های بسیار خوبی میان پلیس راهور ناجا، نیروی انتظامی تهران بزرگ و یگان امداد شهر تهران انجام شده است و آنها وظیفه تأمین امنیت شهروندان را برعهده دارند.

به گفته خال، به مناسبت  تحویل سال، غبارروبی و عطرافشانی قطعه شهیدان گمنام و همچنین لاله‌کاری به یاد 30 هزار شهید و 4 هزار شهید گمنام نیز در بهشت زهرا(س) انجام شده است.

تمهیدات سازمان بهشت زهرا برای روزهای پایانی سال اعلام شدطرح تطهیرکنندگان داوطلب در بهشت زهرا(س)استمرار برنامه سازمان بهشت زهرا(س) ‌ برای حفظ ظاهر طبیعی مزار مطهر شهداانتهای پیام/ R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری المیادین بامداد امروز خبر داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز سه‌شنبه به تهران سفر خواهد کرد.

بر اساس اعلام المیادین، هنیه در تهران با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران دیدار خواهد کرد و پس از آن کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

 سفر هنیه به تهران پس از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص آتش‌بس فوری در باریکه غزه صورت می‌گیرد.

شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

آمریکا تهدید کرده بود در صورتی که متن پیش نویس قطعنامه تعدیل نشود و عبارت آتش‌بس دائم با آتش‌بس تغییر نکند، این قطعنامه را رد خواهد کرد.

سرانجام پس از انجام تعدیل، این قطعنامه با رای مثبت ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل و رای ممتنع آمریکا به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند