Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تلاش پلیس استان برای کاهش ۲۰ درصدی تصادفات در ایام نوروز ۹۸، گفت: قرارگاه نوروزی پلیس در ۱۷ شهرستان مازندران راه اندازی شد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی پلیس مازندران اظهار داشت: در 17 شهرستان استان قرارگاه نوروزی پلیس دایر است و این قرارگاه‌ها در برخی شهرستان‌های نزدیک به هم، مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از 25 اسفند تا 17 فروردین فعالیت‌های نوروزی پلیس برقرار است و پلیس حافظ امنیت در جاده‌های استان است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه شب گذشته در محور آمل بر اثر تصادف سه نفر فوت کردند، راننده سرعت مطمئنه را رعایت نکرده بود، تصریح کرد: 60 درصد از مصوبات شورای ترافیک در سال 97 اجرایی شده است.

میرفیضی با بیان اینکه فرهنگ ترافیکی توسط رسانه‌ها باید نهادینه شود، کاهش 20 درصدی تصادفات را هدفگذاری کردیم، گفت: بیش از 60 درصد فوتی‌ها در بخش عابران پیاده و موتورسواران است.

وی با اعلام اینکه در سال 97 در شهرستان ساری دو فوتی داشتیم که نسبت به سال قبل به میزان 75 درصد کاهش و 114 نفر در سال 97 مجروح داشتیم.

انهدام 20 میلیون انواع مواد محترقه توسط پلیس پایتختپلیس گیلان برای تأمین امنیت چهارشنبه‌سوری از تجهیزات نوین استفاده می‌کنداهواز|ناجا مخالف شادی مردم نیست/ برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه موج نخست سفرها شروع شده و با ابلاغ مدیریت راه‌ها  در محور سوادکوه انسداد نداشتیم، تصریح کرد: شب گذشته تردد در محورها عادی بود.

وی با اعلام اینکه استفاده از دوربین البسه را امسال اجرایی کردیم و تقویت ناوگان خودرویی پلیس راه را هم انجام دادیم، افزود: در زمینه کاهش جرائم، دوربین‌های پلاک خوان پلیس فعال است. 

میرفیضضی با اشاره به اینکه در چهارشنبه آخر سال، پلیس 110 بیش از 15 هزار تماس داشت، گفت: وقتی مردم در ایام خاص به استان‌های شمالی سفر می‌کنند آگاه باشند که در اوج سفر باید صبوری کنند.

انتهای پیام/ ع

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص اعمال قانون های شبانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و طرح های نوروزی، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از رانندگان از جمله متخلفان شب قانون‌گریز هستند و در چارچوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی کنند.

به گفته وی، پلیس بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتارهای غلط ترافیکی نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را برهم می زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

سرهنگ کشیر با اشاره به اجرای طرح نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۹ هزار فقره فقط در بحث تخلفات شبانه کامیون‌ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی ۱۴۰۳ این اعمال قانون ۵۵۰۰ مورد بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۳ هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه صورت گرفته است که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص ۳۵ هزار مورد بوده است.

به گفته سرهنگ کشیر، در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی‌های غیر مجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از ۱درصد از کل آمار بوده است.

وی ادامه داد: کل اعمال قانون‌هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت به حدود یک میلیون و ۹۵۰ هزار فقره) می‌رسد که در طرح نوروزی ۱۵۲ هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را بر هم زده بودند صورت گرفته است.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: این برخوردها و اعمال قانون‌ها به درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس می‌گیرند و خواسته‌های خود را بیان می کنند. سایت rahvar۱۲۰.ir و شماره تلفن ۱۲۰ در اختیار شهروندان است که می‌توانند گزارشات خود را با همکارانم در میان بگذارند.

کد خبر 844570 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر پلیس - جریمه و گواهینامه

دیگر خبرها

  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • توقیف ۲ خودروی لندکروز قاچاق در شهرستان نور
  • آموزش ایستگاهی ۴۰۰۰ نفر از مسافران مازندران