Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای لرستان ضمن تبریک عید نوروز و سالرزو ولادت حضرت علی(ع) افزود: این اتفاق اولین رویارویی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی بود.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی برای اولین بار بر نظام سلطه پیروز شد و اخرین تکرار پیروزی ایران برجام بود که نظام سلطه در برابر انقلاب شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار لرستان بیان کرد: امروز قدرت های بزرگ زورگویی می کنند و در برابر منطق ایران به دنبال کار شکنی هستند.
خادمی اضافه کرد: اگر قدرت های بزرگ دست از زورگویی بردارند برجام‌ پیروزی بزرگی برای ملت ایران است.
وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی حوزه نفت آماج تهاجم است که امیدواریم پیروزی دیگری در این جنگ تمام عیار نصیب ملت ایران شود.
استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به 380 روستای استان تا پایان سال 98 افزود: گاز رسانی به منطقه آبسرده که شامل قسمتی از روستاهای شهرستان خرم آباد و بروجرد می شود کاری بزرگ است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، در این آیین 36 روستای منطقه آبسرده به شبکه گاز شهری متصل شدند.
6052/7190/7273
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایران اسلامی صنعت نفت عید نوروز گاز برجام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج امید مردان ایران در دور دوم پیکار‌های «شهر‌های آسیا» در خانتی مانسیسک روسیه با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شد و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی ۴ بر صفر رسید. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.   با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از کشور میزبان، تیم امید ایران با کسب ۲ پیروزی قاطع ۴ بر صفر در دور ابتدایی، هم‌اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات است.   در بخش بانوان نیز امید‌های کشورمان با کسب تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و پیروزی ۴ بر صفر برابر نپال هم‌ اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • «نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران/ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • تاریخ‌سازی بزرگ ژیمناستیک ایران
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود