Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، برای تقویت تیم و حضور موثر در رقابت ها، سرمایه گذاری خوبی انجام خواهد داد.

طرفداری- در صورتی که میلان به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، برنامه های بزرگی برای نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت. آن ها قادر خواهند بود با خیال راحت به سرمایه گذاری ادامه دهند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، طی روزهای اخیر، میلان علاقه‌اش به فدریکو کیه زا را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه آن ها باید با سایر تیم ها رقابت کنند اما این وینگر سرعتی و تکنیکی، می تواند تمام مشکلات روسونری را در پست وینگر چپ حل کند. یکی دیگر از اهداف اصلی، سرگی میلینکوویچ ساویچ است که بر هیچکسی پوشیده نیست لئوناردو علاقه شدیدی به او دارد و از این رو، انتظار می رود نهایت تلاش دیاولو را برای جذب این هافبک صرب مشاهده کنیم.

در پست وینگر هم برای داشتن گزینه های بیشتر روی نیمکت، آلن سن ماکسیمین، اورتون سوارس و جرارد دلوفئو مطرح شده اند که به نظر شانس سن ماکسیمین فرانسوی بیشتر است. در خط هافبک میلان به عمق نیاز دارد و احتمالا نیم نگاهی به جذب سنسی، دانکن و یا آمادو دیاوارا که روزهای خوبی را در ناپولی سپری نمی کند، دارند. در صورتی که میلان دوباره به لیگ قهرمانان بازگردد، بیشتر از 50 میلیون یورو در همین ابتدا به دست خواهد آورد که علاوه بر آن، پاداش های اسپانسرها، به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم

سال 1996 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 1995/96،‌ دو تیم نانت و یوونتوس در ورزشگاه تیم فرانسوی به مصاف هم رفتند. جیانلوکا ویالی، مهاجم آن روزهای یوونتوس با ثبت یک گل و یک پاس گل در این دیدار، نقش مهمی در صعود تیمش به فینال رقابت ها ایفا کرد. یوونتوس در این فصل با غلبه بر آژاکس در فینال برای دومین بار فاتح اروپا شد.

دانلود (5.4MB)

دیگر خبرها

  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • عملکرد بی نظیر رونالدینیو مقابل میلان (لیگ قهرمانان اروپا - 18 آوریل، 2006) / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود