Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم با اشاره به کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در قم گفت: در عملیات های اعزامی از طرف سازمان آتش نشانی قم هیچ مصدومی مشاهده نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: روز گذشته 10 مورد عملیات نجات شامل محبوسی در آسانسور و تصادف داشتیم، همچنین ایمن سازی 7مورد، حریق منزل 5مورد حریق خودرو2مورد حریق مغازه 1مورد، حریق انباری1مورد، این عملیات های اعلام شده  در راستای عملیات های روزانه سازمان بوده که 26عملیات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی بیان داشت: عملیات های مختص به چهارشنبه آخر سال از ساعت 17الی2بامداد انجام شد که شامل بیش از 93مورد اطفاء حریق که غالباً حریق ضایعات ، لاستیک و سه مورد حریق درخت بود.

کریمی افزود: متأسفانه در عملیات های اعزامی  چهارشنبه آخر سال پنج خودروی عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مورد اصابت مواد منفجره دست ساز قرار گرفت و به این خودروها آسیب وارد کرد.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: خوشبختانه در عملیات های اعزامی از طرف سازمان آتش نشانی قم هیچ مصدومی مشاهده نشد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به اقدامات پیشگیرانه و آموزشی انجام شده در روزهای قبل در سطح شهر مخصوصاً مدارس امسال شاهد برگزاری چهارشنبه سوری کم خطر بودیم که غالباً به صورت روشن کردن حریق از نوع ضایعات بود که ان شاالله بتوانیم با فرهنگ سازی در سال های آینده همین ایجاد حریق سنتی را در مکان هایی که مزاحمت برای تردد شهروندان و مزاحمت برای مردم عزیز نداشته باشد فراهم شود.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز

رئیس سازمان اورژانس گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۷ درصد کاهش حوادث ترافیکی و ۱۰ درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر رئیس اورژانس اظهار کرد: از 24 اسفند تا کنون 2 میلیون و 500 هزار ورودی (بیمار) به اورژانس بیمارستانی داشته‌ایم که 108 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌ها انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس خاطرنشان کرد: در مجموع در طرح نوروزی (24 اسفند تا 7 فروردین) 32 هزار عمل اورژانسی انجام شده است.

میعادفر بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بسمارستانی 163 ماموریت انجام داده‌اند و 70 هزار بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: امسال 7 درصد کاهش حوادث ترافیکی و 10 درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم.

وی در پایان به بازدید از اغذیه فروشی‌ها اشاره کرد و گفت:  2 هزار و 648 مورد که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شده است و 800 تن مواد غذایی ناسالم معدوم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز
  • تداوم عملیات تخلیه آب در سه محله اهواز
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد