Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسفراین در مجلس از بهره‌برداری خط آهن جوین به اسفراین در سال ۹۸ خبر داد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

هادی قوامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از بهره‌برداری پروژه ریلی جوین به اسفراین در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: از مهمترین اقدامات سال 98 در استان، بهره‌برداری از پروژه ریلی جوین به اسفراین و همچنین آغاز عملیات راه‌آهن بجنورد به اسفراین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه آهن اسلام آبادبه ایلام به مناقصه گذاشته شداختصاصی| مدیرکل راه آهن اراک منصوب شد+سوابقتأمین امنیت 13 هزار کیلومتر خطوط ریلی توسط پلیس راه‌آهن

وی با بیان اینکه طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین تا تیرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: 41 میلیارد تومان اعتبار از محل تبصره 18 برای طرح تکمیلی مجتمع فولاد اسفراین گرفته شده که با این اقدام تا ‌تیر ماه سال 98 شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: با تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سرجمع اعتبارات خراسان‌شمالی بیش از 100 میلیارد تو‌‌مان در لایحه بودجه سال 98 اضافه شد.

وی با بیان این مطلب که بودجه کل کشور 2.4 درصد در مجلس تغییر پیدا کرد خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرد یک میلیون و 703 هزار میلیارد تومان بود که پس از بررسی و تغییر به 1 میلیون و 744 هزار میلیارد رسید.

قوامی در پایان با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تغییر در درآمدهای نفتی ایران اضافه کرد: در شش ماه نخست سال 97 بیش از 120 درصد ار درآمدهای نفتی کشور محقق شد اما در شش ماهه دوم سال و پس از خروج آمریکا از برجام شرایط بسیار متفاوت و رکود خاصی بر کشور حاکم شد.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گاز‌های مشعل میادین کارون جمع‌آوری می‌شوند
  • بهره برداری از روشنایی بلوار شهید یبلویی
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد