Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان ونزوئلا اعلام کرد، اعضای نیروهای مسلح این کشور که به نیکلاس مادورو پشت کرده‌اند می‌توانند درجه نظامی خود را حفظ کنند و به محض تشکیل دولت جدید بار دیگر مسئولیت خود را برعهده گیرند.

به گزارش ایسنا، این اعلامیه تازه‌ترین اقدام مجلس ملی ونزوئلا برای متقاعد کردن اعضای ارتش برای پشت کردن به نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا در حمایت از خوان گوایدو، رییس جمهور خودخوانده و رییس مجلس و رهبر اپوزیسیون ونزوئلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پارلمان ونزوئلا در این اعلامیه "تضمین می‌کند" که هر عضو ارتش که به مادورو پشت کرده، می‌تواند پس از روی کار آمدن دولت جدید بار دیگر به سمت خود بازگردد.

مجلس ونزوئلا این اقدام را حافظ زنجیره فرماندهی و طرحی برای کاهش هراس فرماندهان عالی‌رتبه از از دست دادن نفوذ و قدرتشان در صورت برکناری مادورو می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خوان گوآیدو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم

یک فعال اپوزیسیون گفت: بعد از حمله ایران به اسرائیل، یک چرخش تاریخی از سوی ایران رقم خورد و این حمله تنها یک واکنش برای نشان دادن توانایی نظامی نبود بلکه یک پیام سیاسی بود که بدون ایران برای غرب آسیا هیچ‌گونه نظم پایداری را نمی‌توان متصور بود.

او همچنین اذعان کرد با توجه به منطقه‌ای که در آن  قرار داریم اگر سپاه وجود نداشت، ایران را تاکنون صدبار تجزیه می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی