Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:51:14 GMT

‌آمادگی گیلان برای حضور 17 میلیون گردشگر نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۲۷۶

‌آمادگی گیلان برای حضور 17 میلیون گردشگر نوروزی

‌استاندار گیلان از آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی استان برای حضور 17 میلیون گردشگر نوروزی خبر داد.

‌به گزارش ایسنا-‌ مصطفی سالاری در جمع خبرنگاران از آمادگی استان برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:  بر اساس پیش بینی ها در نوروز98 شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به استان هستیم.

وی افزود: افتتاح راه آهن گیلان خود عاملی برای افزایش تعداد گردشگران نوروزی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری با اشاره به ورود 9میلیون نفر روز گردشگر نوروزی در سالجاری اظهار کرد: پیش بینی می شود که این رقم در سال جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد و تا 11الی12میلیون نفر روز برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم بودن بستر حضور 17میلیون گردشگر نوروزی در استان طی روزهای آتی خبر داد و یادآور شد:حدود 2هزار واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل، متل، خانه مسافر و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران است.

وی با بیان اینکه واحدهای بین راهی، واحدهای امدادی و جاده ای و همچنین واحدهای پذیرایی آمادگی کامل برای انجام خدمات در ایام نوروز دارند تصریح کرد: سعی شده تا تعداد این واحدهای خدمات رسان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و کیفیتی بهتر را ارائه دهد.

سالاری یادآور شد: همچنین برای کنترل بار ترافیکی در محورهای ورودی استان به ویژه رودبار تلاش شده تا با مدیریتی مطلوب و پیش بینی راهای جایگزین و دسترسی های تکمیلی آرامش و سهولت در جریان سفر برای مسافران نوروزی گیلان محقق شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگر نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

استاندار کرمان با اشاره به احتمال بارندگی روزهای آینده، گفت: فرمانداران توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست و آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع مدیران در نشست شورای اداری، اظهار کرد: ضرورت دارد با توجه به وقوع رخدادهای جوی و هم‌زمانی آن با برگزاری کنکور سراسری، تمهیدات لازم در حوزه‌های کنکور اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در کرمان تا فردا ادامه دارد و به صورت لحظه‌ای و شدید است، افزود: با توجه به احتمال آب‌گرفتگی حوزه‌های کنکور در شهرهای مختلف و قطع برق، اقدامات لازم برای حضور و تردد تمام دانش‌آموزان به‌خصوص افرادی که از روستا به حوزه‌ها می‌آیند، وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با تشکر از زحمات مدیران برای بارندگی‌های اخیر، تصریح کرد: به لطف خدا و با آمادگی دستگاه‌های مربوطه، با وجود باران شدید و ورود آب به شهرستان رودبار جنوب، در مناطقی که احتمال خطر بود، اقدامات لازم به‌خصوص خروج عشایر انجام و آب به تدریج دفع شد و گرفتاری برای مردم به وجود نیامد.

وی خطاب به فرمانداران که به صورت برخط در شورای اداری حضور داشتند، بر لغو مرخصی‌ها تأکید کرد و گفت: در نقاط احتمالی بارندگی اعلام شده ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها پای کار باشند؛ فرمانداران نیز توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست، از این رو پیگیری کنند تا تجهیزات لازم تأمین و آب، برق و گاز و ارتباطات قطع نشود.

فداکار با تشکر از اقدامات دهیاران در حادثه سیل هفته گذشته، با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها طی امروز و فردا در شمال استان است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها آمادگی داشته باشند اگر قرار است معابر یا کوچه‌ها بسته شوند، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند و اطلاع‌رسانی لازم به عشایری‌های جنوب داده شود.

کد خبر 747536

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان