Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-18@08:18:18 GMT

۳۰ نفر از اخلال‌گران بازار مرغ بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۲۸۹

۳۰ نفر از اخلال‌گران بازار مرغ بازداشت شدند

به گزارش جهان نيوز، جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : پس از تصمیم متخذه در کمیته مقابله با گران‌فروشی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی روز شنبه (25 /12/ 97) در دادستانی تهران تشکیل شد مقرر گردید.

مرغ تنظیم بازار با قیمت مصوب(11500 تومان) عرضه گردد که متاسفانه، سی‌نفر از دلالان عمده، با گران‌فروشی و عدم عرضه مرغ در بازار تلاش کردند وضعیت بازار مرغ را آشفته تر نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اقدام پس از تشکیل پرونده قضایی، متهمان بازداشت شدند و مراکز فعالیت آنان نیز پلمب گردید.
  دادستان تهران تاکید کرد: کلیه مراکز عرضه مرغ موظف هستند مرغ تنظیم بازار را به قیمت مصوب(11500 تومان)عرضه نمایند؛ والا به اتهام گران‌فروشی‌کلان تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت.

منبع: برنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی اسفنانی صبح امروز_ دوشنبه بیست و هفتم_ در نشست خبری اظهار کرد: قرار بر این بود تولید پژو پارس به علت رعایت نکردن استاندارهای لازم متوقف شود که در حال حاضر با توجه به رفع مشکلات و دستور رئیس جمهور به تولد خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: شرکت خودروسازی سایپا نیز علاوه بر رفع مشکلات قطعه خود باید بدون افزایش قیمت، خودروهای ثبت‌نامی خود را تحویل خریداران بدهد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در سال جاری افزایش قیمت خودرو به لحاظ اینکه امسال قطعات ناموجود خود را با قیمت فعلی تهیه کرده‌اند مصداق گران فروشی است و در سازمان تعزیرات قابل رسیدگی خواهد بود.

کد خبر 744784

دیگر خبرها

  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • افزایش قیمت خودرهای ثبت‌نامی مصداق گران‌فروشی است
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان