Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@13:29:36 GMT

طرح راهوند در نوروزگاه‌های تهران اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۳۷۳

طرح راهوند در نوروزگاه‌های تهران اجرا می شود

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای طرح «راهوند» در نوروزگاه‌های تهران خبر داد.

سمیه نصیری، با اشاره به اجرای موفق طرح راهوند در ماه های پایانی سال گفت: در قالب این پروژه، مجموعه طرح‌های گرافیکی در مسیر رفت و آمد مردم پیش بینی شد که برای لحظه ای موجب شادی و نشاط شهروندان می شد.

وی با بیان اینکه در تمامی مناطق یک نقطه و در مناطق ۶ و ۱۱ چندین نقطه به اجرای طرح راهوند اختصاص یافت، افزود: «لی لی»، «ماز» و بازی با رنگ ها از جمله طرح هایی است که در پیاده روها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه براین، اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس یک مارپله بزرگ و در بلوار کشاورز مسابقه پرش پیش بینی شد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به دلایل اجرای طرح راهوند در پایتخت گفت: نتایج اجرای دو دوره سنجش «عدالت سلامت» نشان می‌دهد که در کنار فقدان نشاط اجتماعی، کم تحرکی یکی از مهم ترین مشکلات شهروندان است. تحت این شرایط با اجرای طرح راهوند تلاش کردیم تا کودک درون مردم اعم از پیر و جوان را فعال کنیم.

نصیری یادآور شد: طرح مذکور در سال ۹۷ اجرا شد و قرار است با آسیب شناسی و رفع اشکالات موجود در سال آینده به شکل گسترده تر اجرا شود. البته در ایام‌ نوروز نیز شاهد اجرای این طرح در نوروزگاه‌های تهران خواهیم بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • سلامتی بنیادی‌ترین حق هر انسانی محسوب می‌شود
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان