Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از فعالیت و ارائه خدمات شماری از کتابخانه‌های عمومی سطح استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی نیکنام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: شماری از کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات عید نوروز فعال بوده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به این ترتیب و با توجه به درخواست‌های متعدد اعضاء در خصوص باز بودن کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات نوروز و با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در این ایام، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در روز‌های تعطیل نوروز، نسبت به ارائه خدمت اقدام خواهند کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در ادامه گفت: هماهنگی‌های لازم با کتابخانه‌ها انجام شده و تعدادی از کتابخانه‌های عمومی بر اساس میزان درخواست‌های اعضاء، میزان مراجعه و امانت آن‌ها برای فعالیت در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است. اعضاء و مخاطبان کتابخانه‌های عمومی می‌توانند برای اطلاع از ساعت و آدرس کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلات با نزدیک‌ترین کتابخانه‌های عمومی محل زندگی خود تماس بگیرند.

نیکنام در پایان گفت: فهرست کتابخانه‌هایی که در نوروز پذیرای مراجعان خواهند بود به این شرح است:

باباطاهر: خ. دماوند-بعد از چهار راه خاقانی-خ شهید هاشمی-خ باباطاهر شرقی-پ ۲- داخل بوستان دانش آموز (۲۹ اسفندالی ۱۶ فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۸:۳

پیروزی: انتهای پیروزی – میدان شهیدکلاهدوز- پارک پیروزی (۲ فروردین الی ۱۱ فروردین) روز۹فروردین تعطیل است. ۸:۳۰ تا ۲۰:۳

دانشجو: چهارراه ولیعصر- پارک دانشجو (۲۹ اسفند الی ۲ فروردین ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰) ۳فروردین الی ۱۶ فرودین ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰

محقق حلی: میدان شوش-خ. ری-نرسیده به پارک کوثر-نبش خیابان یزدی (لبه خط سابق) ۲۹ اسفند الی ۱۷ فروردین (به جزء روز ۱۳ فروردین) ۸:۳۰ تا ۲۱

شهید مطهری: اسلامشهر. خ. آیت الله کاشانی- خ. ابوذر (۱ فروردین الی ۴فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰

زکریای رازی: خ. فداییان اسلام / نرسیده به میدان شهرری / بوستان رازی (۵ فروردین الی ۸ فروردین و ۱۰ فروردین الی ۱۵ فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰

پیامبر: ری. بلوار امام خمینی (ره) -انت‌های بلوار شریفی-جنب مدرسه دخترانه فاطمه زهرا (س) (۵ فروردین الی ۸ فروردین و ۱۰ فروردین الی ۱۵ فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰

کتابخانه مرکزی: شهر قدس. خ. امام خمینی، عمارت، نبش بازار روز (۲۹ اسفند الی ۱۶ فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰

اقبال لاهوری: قرچک. بلوار امام خمینی خ. مخابرات سی‌متری (۵ فروردین الی ۸ فروردین و ۱۰ فروردین الی ۱۱ فروردین) ۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰

شهید رجایی: ملارد. بلوار رسول اکرم (ص) -خیابان شهید صدوقی -جنب پارک ارم (۲۹ اسفندالی ۶ فروردین) ۸ تا ۱۸

خاتم الانبیاء: بهارستان. نبش خ. شهید مدنی (از ۵فروردین الی ۱۱ فردرین به جز روز ۹فروردین) ۸ تا ۱۹

شهید مصطفی خمینی: اسلامشهر. باغ فیض- ابتدای شهرک مصطفی خمینی (از یکم فروردین الی ۴ فروردین) ۸ تا ۱۹

شهدای گمنام: پردیس. شهر جدید پردیس - انتهای فاز ۳ - انتهای خ. قدس -بعد از مسکن مهر (از ۵فروردین الی ۱۱ فردرین به جز روز ۹فروردین) ۸ تا ۱۹

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی استان تهران نیکنام ایام نوروز خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل