Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با اشاره به اضافه شدن شهر کرمانشاه در لیست مناطق جنگی کشور، گفت: با این ابلاغ، حقوق کارکنان 84 دستگاه اجرایی استان از 20 تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

‌حبیب الله وفایی در گفت و گو با خبرنگار ‌ایسنا، با اشاره به مفاد ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه، گفت: بر اساس بند الف این ماده، ستاد کل نیروهای مسلح مکلف است محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس را مشخص کند که این کار طی چند مرحله صورت گرفت و مناطق اعلام شدند که خوشبختانه شهر کرمانشاه هم با پیگیری های متعدد به عنوان منطقه جنگی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی در خصوص مزایای مشمولیت مناطق جنگی، گفت: بر اساس بند "ث" ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه، سازمان اداری و استخدامی و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مکلف هستند اعتبارات لازم برای افزایش اعمال سقف فوق العاده پیش بینی شده برای کارکنان مشاغل در مناطق جنگی از سال اول اجرایی این قانون (ابتدای سال 1396) را لحاظ کنند.

وی در تشریح این بند اظهار کرد: بر اساس این بند، حقوق مشاغل تخصصی در مناطق جنگی اعلام شده تا 25 درصد و برای مشاغل غیرتخصصی تا 20 درصد افزایش می یابد.

وفایی افزود: همچنین در بند "ج" این ماده از قانون برنامه ششم، هردو سازمان مکلف هستند نسبت به صدور احکام پرداخت مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برابر ضوابط ابلاغی، از سال دوم برنامه ششم (ابتدای سال 1397) اقدام کنند.

وی افزود: بر این اساس از ابتدای سال 1397 یک طبقه شغلی باید برای شاغلان دستگاه های اجرایی لحاظ شود به این معنی که طبقه وضعیت کارکنان باید ارتقا یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته 84 دستگاه اجرایی در استان مشمول این قانون میشوند و مکلف هستند بندهای مربوطه در ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه را اجرا کنند و از امروز اجرای این قانون به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی یاد آور شد: تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه های اجرایی مشمول این قانون می شوند.

وفایی خاطرنشان کرد: دوسالی که باید این قانون اجرایی میشده (از ابتدای سال 96)، جزو دیون کارکنان قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود در بودجه سال‌های آینده این دیون به آنها پرداخت شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر زهرا شاکری، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در توضیح این طرح‌های پژوهشی جدید در شورای پژوهشی این دانشکده، گفت: طرح بررسی تطبیقی چالش‌های ودیعه‌گذاری و حق رهن اموال فکری و راهکارهای رفع آنها در حقوق ایران، فرانسه، مصر و انگلستان (کارفرما: وزارت دادگستری)، بازنگری قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن در بخش جاده‌ای و ارائه پیش‌نویس لایحه به منظور اصلاح این قانون (کارفرما: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی) و طراحی طرح‌واره و پیکربندی ارائه نهایی طرح‌های پژوهشی برنامه مطالعاتی دیپلماسی علم، فناوری و نوآوری (کارفرما: مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف) با مشارکت پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اجرا می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین از اجرای طرح پژوهانه «پارسا» ویژه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ مطابق با مقررات جدید خبر داد و گفت: محاسبه قطعی گرنت ۳۶۴ مقالۀ ثبت شده استادان و محققان دانشکده حقوق و علوم سیاسی مربوط به سال ۱۴۰۱ نیز صورت گرفته است.

وی درباره دستاوردهای این دانشکده در حوزه ارتقای مجلات علمی نیز اظهار داشت: در آخرین گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مجله اوراسیای مرکزی در رتبه Q۱ ابقاء شد و مجلۀ مطالعات حقوق تطبیقی به رتبۀ Q۲ ارتقا یافت.

کد خبر 6080657

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان | چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد