Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اسلام هراسی و ایران هراسی با محوریت غرب و با هدایت رژیم صهیونیستی است و از زمان حضور ترامپ در مسند ریاست ‌جمهوری آمریکا این جنایات به شدت گسترش و تقویت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین قدیری ابیانه امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به حادثه تروریستی نیوزیلند اظهار کرد: اسلام هراسی و ایران هراسی با محوریت غرب و با هدایت رژیم صهیونیستی است و ترور مسلمانان در نیوزیلند تنها جنایت علیه مسلمانان و کشورهای مسلمان‌نشین نیست بلکه در سایر کشورها نیر این جنایت تکرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان حضور ترامپ بر مسند ریاست‌ جمهوری آمریکا، نژادپرستی و اسلام هراسی در جوامع غربی به شدت گسترش پیدا کرده و تقویت شده است.

 سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه نژادپرستی مختص مسلمانان نیست، عنوان کرد: نژادپرستی غیر مسلمان، غیرآمریکایی و غیراروپایی را هم شامل می‌شود.

وی با اشاره به بحران اقتصادی و بحران بیکاری در غرب گفت: این بحران‌ها به نژادپرستی دامن زده و مردم این کشورها به اخراج خارجی‌ها تمایل دارند تا شغل‌ها و پست‌‌های بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد.

قدیری‌ابیانه با بیان اینکه متأسفانه یک موج مسلمان ستیزی و ایران ستیزی در جوامع و کشورهای آمریکایی، اروپایی و شرقی در حال افزایش است، بیان کرد:  کسانی که فکر می کنند برای زندگی بهتر باید به جوامع غربی مهاجرت کنند، بدانند که موج رکود اقتصادی در این کشورها گریبانگیر آنها نیز خواهد شد و این مهاجرت‌کننده‌ها هرگز به عنوان شهروند درجه یک محسوب نمی‌شوند و نخواهند شد.

 وی با اشاره به نحوه نمایش رسانه‌های غربی از مسلمانان عنوان کرد: صهیونیست‌ها با تسلطی که بر رسانه‌های غربی دارند مسلمانان را دشمن این جوامع معرفی و چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان با اسلام آمریکایی که درست کرده‌اند به آنها نشان می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این نژادپرستان تروریست با اقدامات و ترورهای خود به سایر نژادپرستان خط می‌دهند که چگونه با مسلمانان برخورد کنند.

وی با بیان اینکه به شدت ناامنی مسلمانان نسبت به گذشته افزایش یافته، یادآور شد: بنا به اسناد افشا شده، داعش محصول توطئه آمریکا، انگلیس و اسرائیل است اما با این وجود جنایت داعش را به مسلمانان نسبت می دهند تا  چهره اسلام را تخریب کنند زیرا از گسترش اسلام در کشورهای جهان هراس دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو

مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

به گزارش مشرق، مسائل فلسطین و منطقه در کانون بحث دیپلماتیک با حضور «میخائیل باگدانوف» نماینده ویژه رییس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و تعدادی از سفیران کشورهای اسلامی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو بود.

ضیافت افطار که شامگاه پنجشنبه به مناسبت روز جهانی قدس پیش‌رو برگزار شد، سفیران کشورهای فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، الجزایر، سودان، ترکمنستان، بنگلادش، سرپرست سفارت افغانستان و معاون سفیر جمهوری آذربایجان حضور داشتند.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در این آیین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، به تبیین اهمیت وحدت و همبستگی مسلمانان در تعالیم دینی پرداخت و افزود: ما امشب در اینجا در حالی جمع شده ایم که برادران و خواهران مسلمان فلسطینی ما در غزه، تحت شدیدترین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی و با حمایت واشنگتن و در سایه سکوت کشورهای غربی، از آشکارترین حقوق خود محروم و با نسل کشی مواجه هستند.

جلالی افزود: شاید اگر همه ما مسلمانان در انجام وظایف و تکالیف دینی دقت بیشتری داشتیم، موضوع فلسطین و ظلم مستمر رژیم صهیونیستی در حق مردم شریف و بی‌دفاع آن و تلاش برای پاکسازی قومی مردم فلسطین که تنها هدفشان زندگی آرام و امن در سرزمین آبا و اجدادی است، قریب به هشت دهه ادامه نمی یافت.

وی ادامه داد: از خداوند متعال مسألت می نماییم که مردم مظلوم فلسطین را از شر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی رهایی بخشیده و ان شاالله بزودی شاهد آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان از لوث صهیونیست ها باشیم.

دیگر خبرها

  • فلسطین؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • «فلسطین»؛ کانون بحث دیپلماتیک در سفارت ایران در مسکو
  • جلالی:شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی کلید حل مسئله فلسطین است
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • قدس شریف و مسجدالاقصی ناموس مسلمانان جهان است
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد