Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@01:03:03 GMT

اسکان ۳۹هزار مسافرنوروزی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۶۸۹

اسکان ۳۹هزار مسافرنوروزی در اصفهان

در آستانه سال نو، ‍بیش از ۳۹هزار مسافر دیشب در شهر اصفهان اسکان یافتند.

«حسین امیری»جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، تعداد مسافران اسکان دیشب این شهر را 10درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال دانست و گفت: اسکان مسافران در هتل‌ و میهمانپذیرهای اصفهان اولویت نخست است، اما ظرفیت اسکان روزانه 72هتل و 27میهمانپذیر در شهر اصفهان تنها ۱۷هزار مسافر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اسکان مسافران نوروزی علاوه بر ظرفیت هتل‌ها و میهمانپذیرها، ظرفیت اسکان بیش از 80هزار نفر در منازل استیجاری فراهم شده است.

وی گفت:همچنین حدود هفت هزارو 500کلاس درس، بیش از 30خوابگاه‌ دانشجویی و مجموعه تفریحی و گردشگری فدک برای اقامت گردشگران در شهر اصفهان اختصاص یافته است.

جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تعداد مسافران اسکان شب در اقامتگاه های اصفهان را یک میلیون و 200هزار نفر بیان کرد و افزود: امسال با توجه به بازگشایی آب زاینده‌رود، در طول شبانه‌روز اسکان بیش از 180هزار گردشگر در اصفهان پیش‌بینی شده است. همچنین برای تامین اسکان مسافران نوروزی بیش از 30سالن ورزشی در این شهر تجهیز شده تا در مواقع اضطراری و افزایش مسافران از ظرفیت آنها برای اسکان استفاده شود./ خبرگزاری صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ابولفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از حذف آگهی‌های مسکن دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» خبر داد و اعلام کرد «بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.»

در همین راستا فرشید ایلاتی کارشناس مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: عده‌ای دلالان و سودجویان در این پلتفرم‌ها اقدام به انتشار آگهی‌های جعلی مسکن می‌کردند که این روند موجب به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود؛ زین پس اگر املاکی می‌خواهد در این پلتفرم‌های خانه‌یاب تبلیغ شود ابتدا باید در سامانه املاک و اسکان باشد تا مشخصات و هویت مالک تأیید شود.

این کارشناس مسکن در ادامه تاکید کرد: از اردیبهشت‌ماه سال گذشته که سامانه املاک و اسکان به طور جدی روی کار آمد و دستورالعمل ثبت آگهی به متولیان املاکی‌ها و پلتفرم‌ها ارسال شد اما نسبت به این قوانین توجهی نداشتند و هم‌اکنون پس‌از یک سال بنا شد، دو پلتفرم «دیوار» و «شیپور» مسدود شود تا روند آگهی‌های خود را اصلاح و مجدد به فعالیت ادامه دهند.

وی گفت: سکوهای آگهی مسکن این دو پلتفرم تا هفته آینده با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی از دسترس خارج می‌شوند.

به گزارش مهر، قیمت‌گذاری کاذب مسکن توسط دلالان این حوزه موجب افزایش روز به روزی قیمت می‌شود که از این رو موجب دلسرد شدن مستأجران خواهد شد.

کد خبر 6087162 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • رونق قیمت‌گذاری کاذب در پلتفرم‌ها/ انسداد تا اصلاح آگهی‎‌های مسکن
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی