Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@16:32:24 GMT

فعالیت سامانه سامد در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۷۰۱

به گزارش خبرنگار ایلنا،عزت الله هاشم زاده ظهر امروز در ارائه کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر مازندران از فعالیت رابطان ارزیابی در فرمانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسانی در سطح ستادهای شهرستانی خبر داد و اظهار داشت: رابطان موانع را بلافاصله بررسی و رفع می‌کنند.

وی با توجه به جمع‌بندی شکایات مردمی در ایام سفرهای نوروزی در مازندران، برخی از چالش‌های عمده را برشمرد و به ارائه پیشنهاد خود به استاندار اشاره کرد و افزود: ماحصل چالش‌های همیشگی را به عنوان زیرساخت‌ در برنامه‌های استانی اعلام کنیم تا در افق 5 ساله به صورت دائمی حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران به فعالیت سامانه 111-سامد- بنا به دستور استاندار در روزهای نوروز خبر داد و گفت: این سامانه گزارش‌های مردمی از خدمات سفر را دریافت می‌کنند که در اختیار کمیته ارزیابی قرار می‌گیرد تا بررسی شود.

وی آب شرب و دست‌اندازهای کوچک در جاده‌های درون‌‌شهری را دو نمونه از عمده شکایات مردمی در سال گذشته اعلام کرد و افزود: همچنین کمبود سرویس‌های بهداشتی در محل کمپ‌ها از جمله مشکلات بوده است. مصوب شد که مساجد بین‌راهی و درون‌شهری در نوروز یک ساعت پیش از اذان و دو ساعت بعد از اذان باز باشد.

هاشم زاده به نبود پزشک در برخی نقاط با دسترسی سخت و نبود متصدی سونوگرافی و رادیولوژی در برخی بیمارستان‌ها اشاره کرد و از علوم پزشکی استان خواست پیگیر این موضوع باشند.

وی همچنین بر لزوم فعالیت کارشناسان بیمه در تعطیلات نوروز برای بررسی خسارت بیشتر از هفت میلیون تأکید کرد.

هاشم زاده تغذیه اسکناس دستگاه‌های ATM بانک‌ها و راه‌اندازی دستگاه‌های سیار ATM در مناطقی که روستایی که جمعیت بیشتری در این روزها در آنجا حضور دارند را ضروری دانست.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز تغذیه سفرهای نوروزی علوم پزشکی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و ایمنی پایدار برای مسافران در تیران وجود دارد

ایسنا/اصفهان رئیس دادگستری تیران و کرون گفت: امنیت و ایمنی پایدار در ایام نوروز برای مسافران این شهرستان وجود دارد و دستگاه‌های خدمات رسان ظرفیت خود را فعال کرده‌اند.

رضا عباسی همراه با دادستان عمومی و انقلاب تیران و کرون امروز(پنجشنبه،۹ فروردین) در بازدید از ستاد اسکان مسافرین نوروزی تیران و کرون، اظهار کرد: امنیت پایدار برای مسافران و گردشگران در نوروز در این شهرستان حاکم بود و جرائم خشن رخ نداده است.

وی افزود: تیم‌های نظارتی پلیس در شهرستان فعال بوده و با هم افزایی بین بخشی وضعیت جاده‌ها مورد رصد قرار گرفته و فرصت برای مجرمان ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس دادگستری تیران و کرون با بیان اینکه ایمنی جاده‌ها نیز مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: تیم‌های گشت پلیس راه همراه با راهداری رصد ترددها را انجام داده و با استفاده از خودروهای دستگاه‌های اداری تیم‌های نامحسوس و محسوس فعالیت بیشتری در ایام نوروز دارند.

به گفته وی، این اقدامات منجر به کاهش تصادفات و افزایش ایمنی جاده‌ها شده و همچنین با رانندگان متخلف برخورد شده است.

عباسی همچنین به اقدامات دستگاه‌های خدمات رسان در این ایام اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی به مسافران در ادارات و دستگاه‌های امدادی و خدماتی به صورت آماده باش کامل انجام می‌شود.

اسکان بیش از ۱۲۰۰ نفر در تیران و کرون

همچنین مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: از ابتدای نوروز تاکنون بیش از ۱۲۰۰ نفر در این شهرستان اسکان داده شده‌اند که بیش از ۸۰۰ نفر آن در مدارس انجام شده است.

حسین صائبی افزود: اسکان مابقی مسافران در اقامتگاه‌های سنتی و بوم گردی و همچنین زائر سراهای بقاع متبرکه انجام شد که روند اسکان تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

وی امکانات رفاهی مناسب در این شهرستان و نزدیکی به مرکز استان را زمینه ایجاد انگیزه برای اقامت در تیران اعلام کرد و گفت: مسافران از اقامتگاه‌های این شهرستان استفاده کرده و برای تفریح و گردشگری به مرکز استان عزیمت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون افزایش زیرساخت ها و امکانات رفاهی در مدارس این منطقه را برای ارتقای کیفیت خدمات لازم دانست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فعالیت گمرکات خوزستان در تعطیلات نوروز
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • امنیت و ایمنی پایدار برای مسافران در تیران وجود دارد
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • ۲۰ نفر از اراذل و اوباش غرب تهران طی ایام نوروز دستگیر شدند