Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه آتش‌نشانان سمنانی ۱۵ مورد آتش‌سوزی را در چهارشنبه آخر سال مهار کردند، ابراز داشت: این حریق‌ها جزئی و مواردی نظیر آتش زدن لاستیک، سطل‌های زباله و یک اصله درخت را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه در این آتش‌سوزی‌ها خوشبختانه کسی آسیب جدی ندید، اضافه کرد: امسال سمنانی‌ها چهارشنبه سوری ایمن را برگزار کردند و شاهد کاهش آمار وقوع آتش‌سوزی در این شب به نسبت سال گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه فعالیت‌های صورت گرفته در کاهش این آتش‌سوزی‌ها تأثیرگذار بوده است، ابراز داشت: نیروهای آتش‌نشانی از چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال، بازدید و بررسی از پارک‌ها و بوستان‌ها، فضاهای مقابل آپارتمان‌ها و هماهنگی پاک‌سازی از شاخ و برگ درختان، تخلیه سطل‌های زباله و جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده را انجام دادند.

اسماعیل پور در ادامه تصریح کرد: برگزاری نمایش خیابانی «مراقب باشیم» در سطح شهر با مضمون ایمنی در چهارشنبه آخر سال، راه‌اندازی کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» و مشارکت چهره‌های ورزشی و هنری و غیره نقش تأثیر گزاری در کاهش آمار حوادث این شب را داشته است

وی اضافه کرد: توزیع ۵۰۰۰ برگ بروشورهای آموزشی در بین شهروندان و همچنین توزیع و نصب پوسترهای مربوط به کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» بر روی اتوبوس‌های درون‌شهری، تاکسی‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، حضور مربیان آموزشی سازمان در مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی و دادن توصیه‌های ایمنی مربوط به چهارشنبه آخر سال و ارائه نکات ایمنی از طریق رسانه‌ها نیز از جمله اقدامات صورت گرفته برای کاهش حوادث چهارشنبه سوری محسوب می‌شود.

کد خبر 4572760

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سعید اسماعیل پور سمنان حوادث چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهار آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محدوده بازار
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم