Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عیسی فرهادی، فرماندار تهران در حاشیه رزمایش نوروزی فرماندهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبه شورای شهر درباره ساخت ۶۲ برج باغ گفت: مجوز ساخت این  ۶۲ باغ با قانون تطبیق داده شد و توانستیم مغایرت با قانون را در خصوص این مجوزها کسب کنیم، از همین رو این مجوزها لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در خصوص این ۶۲ باغ پولی از مردم دریافت شده بود، گفت: مصوبه برج باغ ها سال قبل به تصویب رسیده بود، اما در فاصله زمانی ابلاغ این قانون این ۶۲ نفر پول واریز کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت هوای پاک در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد هوای تهران امروز ۷ فرردین برای سومین روز از ابتدای سال پاک است. امروز ۷ فروردین شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۰ قرار دارد و هوا پاک است. در ۲۴ ساعت گذشته هم شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۰ قرار داشت و هوا پاک بود.

به گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون در ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه ۱، شریف در منطقه ۲، شهرداری در منطقه ۴، پونک در منطقه ۵، تربیت مدرس در منطقه ۶، گلبرگ در منطقه ۸، مسعودیه در منطقه ۱۵ و شهرداری در منطقه ۲۲، هوا پاک است.
در ۸ منطقه نیز هوا قابل قبول است.

از ابتدای سال تاکنون ۳ روز هوای پاک و ۴ روز هوای قابل قبول در تهران ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • گاندو و پایتخت جدید در ۱۴۰۳ ساخته می‌شوند
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • امیرعبداللهیان عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • امانی، عضو شورای شهر تهران: ساخت این مسجد وقفی در پارک قیطریه، خلاف قانون است
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • ثبت هوای پاک در پایتخت
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای