Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی از ۲۵ اسفند گفت: در این اجرای این طرح که تمام محورهای استان بوشهر در بر می‌گیرد تردد موتورسیکلت و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی تا ۱۷ فروردین ممنوع است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ جابر پاپری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، شعار ترافیکی ایام تعطیلات نوروز را پرهیز از خطر، آرامش در سفر دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح نوروزی در جاده‌های استان بوشهر از 25 اسفند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر گشت‌های پلیس راه، 7 گشت نامحسوس نیز در جاده‌های استان  فعالیت  می‌کنند تا زمینه جلوگیری از خطرات را فراهم کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهرسرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه و خستگی و خواب‌آلودگی را از عوامل  حادثه‌های رانندگی دانست و خاطر نشان کرد: مسیرهای پرخطر استان بوشهر برازجان ـ گناوه، گناوه ـ دیلم، دیلم ـ بهبهان و جاده دو طرفه ساحلی دیر به دلوار  است.

سرهنگ پاپری با بیان اینکه براساس بررسی‌های انجام شده 30 کیلومتر پایانی راه بیشترین حوادث رخ می‌دهد به محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی پرداخت و افزود: در این اجرای این طرح که تمام محورهای استان بوشهر را در بر می‌گیرد تردد موتورسیکلت و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی تا 17 فروردین ممنوع است.

محدودیت ترافیکی ایام نوروز از 28 اسفندماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های گیلان در نوروز 98 اعلام شدمحدودیت‌های ترافیکی نوروز 98 در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی اعلام شد

وی بیان کرد: در اجرای این طرح تردد کامیون و تریلر علاوه بر 28 و 29 اسفند ، 4 و 12 و 15 و 16 فروردین در محورها و 13 فروردین هم رفت‌وآمد تمامی ناوگان باربری ممنوع است.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کمیته خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی در این شهرستان خبر داد.

سیدحمید حسینی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با گذشت ۱۱ روز از طرح امداد نوروزی ۱۴۰۳ در شهرستان نیشابور، گزارش واحد آمار اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور حاکی از وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی و تصادفی در محورهای مواصلاتی و محدوده‌ی شهری نیشابور است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۳۱ مورد تصادف در محدوده‌ی شهری و ۷۱ مورد در محورهای مواصلاتی شهرستان به وقوع پیوسته است.

دبیر کمیته خدمات سفر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: تعداد ۱۹۰ مصدوم توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به بیمارستان حکیم منتقل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد ۶ نفر از هم‌وطنان عزیزمان در اثر حوادث ترافیکی جان باخته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال