Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریچارد دان کاپیتان سابق منچسترسیتی، در مورد مدت زمان مورد نیاز برای تبدیل شدن منچسترسیتی به یک ابرقدرت در فوتبال دنیا صحبت کرده است.

طرفداری - بر اساس گفته های ریچارد دان کاپیتان سابق سیتیزن ها، این تیم باید یک دوره 25 ساله به بردها و موفقیت هایش ادامه دهد تا بتوان آن ها را جزو ابرقدرت های فوتبال دنیا به حساب آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان آغاز ریاست شیخ منصور آل نهیان در سال 2008 تاکنون، منچسترسیتی سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی انگلستان و همچنین 4 عنوان قهرمانی در رقابت های کارابائو کاپ کسب کرده است. بهترین عملکرد سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا به سال 2016 بر می گردد که در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها جای گرفتند. یاران گواردیولا اما، امسال می توانند با شکست دادن تاتنهام در مرحله یک چهارم نهایی دوباره در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها قرار بگیرند. این در حالی است که منچستریونایتد همشهری و رقیب سیتیزن ها، از سال 2013 موفق به قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلستان نشده است.

به گزارش ManchesterEveningNews، ریچارد دان بازیکن و کاپیتان سابق سیتیزن ها در گفت و گویی بیان کرد: 

اگر منچسترسیتی می خواهد همانند لیورپول و منچستریونایتد تبدیل به باشگاهی بزرگ شود و طرفداران زیادی را در همه جای دنیا جذب کند باید روند موفقیت و پیروزی های خود را به مدت 25 سال یا حتی بیشتر حفظ کند. اگر آن ها در طول این مدت بتوانند هر سال برنده جام های مختلف شوند، صاحب دو نسل از هوادارهایی خواهند شد که بازی های آن ها را دیده اند و از موفقیت شان لذت برده اند و این موضوع با توجه به پایه گذاری هایی که در طول این مدت در باشگاه انجام شده، بیش از پیش ممکن است. نسل جدید از بچه هایی که هم اکنون در حال بزرگ شدن هستند، به منچسترسیتی با دید روشن تری نگاه می کنند و آن ها را باشگاهی می بینند که در حال کسب جام ها است و فوتبالی شگفت انگیز از خود به نمایش می گذارد.

وی در ادامه افزود:

بنابراین این بچه ها شروع به حمایت از منچستر سیتی خواهند کرد و فرزندان آن ها نیز جای پای پدرانشان را دنبال خواهند کرد. منچستریونایتد و لیورپول نیز به این طریق طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا جذب کرده اند و هم اکنون نیز در تلاش هستند تا این روند را ادامه دهند. این دو باشگاه به دلایل بسیاری بهترین باشگاه های انگلستان هستند و مدت زمان زیادی طول می کشد که باشگاهی دیگر به چنین سطحی از تعداد هواداران، دست یابد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع

گذشته از ۱۲هزار خانواده دیگر که در همین روزهای خوش بهاری و اول سال نو گرفتار بیمارستان و قطع عضو و مصدوم شدن عزیزان خود شدند و احیانا آواره داروخانه‌ها و دربه‌در دنبال دارو گشتن در همین چند روز هستند. از آن بدتر کمتر از یک هفته بعد از تعطیلات عید به بهانه تعطیلی یکی دو روزه عید فطر باز بیشتر از صد خانواده عزادار شدند.
اجازه دهید کمی بیشتر تامل کنیم؛ در ۱۰ سال گذشته یعنی از سال ۹۳ تا ۱۴۰۲ حدود ۱۰ هزار خانواده ایرانی در این ایام عزادار شدند و دیگر برای آنان عید نوروز خاطره خوشی نیست و هرسال داغ دلشان تازه می شود.
این آمار و ارقام را پلیس و هلال احمر داده است یعنی تلفات تصادفات در هنگام بروز حادثه پس باید آمار مجروحانی که بعدا در بیمارستان از شدت صدمات جان سپرده اند را به این ارقام اضافه کنیم.
اما این تلفت جاده ای به همین دو هفته خلاصه نمی شود. طبق آماری که پلیس راهور داده است در طول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷هزار و ۱۷۷ نفر از هموطنان مان در تصادفات جاده ای کشته شده و ده ها هزار نفر دیگر مصدوم شده اند.
پلیس راهنمایی و رانندگی عامل بیشتر تصادفات را عوامل انسانی مثل سرعت بیش از حد مجاز، سبقت غیر مجاز یا خواب آلودگی رانندگان اعلام می کند. شکی نیست که عوامل انسانی بیشترین نقش را در بروز حادثه داشته اند اما آمار بالای تلفات به عوامل دیگری مرتبط است که کمتر ذهن تصمیم گیران جامعه را مشغول خودش می کند. شاید بیراه نباشد اگر بگوییم خودروهای موجود در ایران ضعیف ترین خوروها هستند و در واقع سرنشینان خودروها در ایران نا ایمن ترین خودروها را سوار می شوند.

در بحث خودروهای داخلی می توان گفت استانداردهای ایمنی اعمال شده از پایین‌ترین حد در دنیا برخوردار است به عنوان نمونه نه تنها پراید که حتی پرچمدار خوروسازی‌های داخلی مثل تارا و دنا بدنه بسیار ضعیفی دارند که حتی با فشار دست انسان تغییر شکل می‌دهند حتی جنس سقف این خوروها با مثلا پیکان ۳۰ سال قبل هم قابل مقایسه نیست چه برسد با خودروهای روز دنیا که حتما در کلیپ‌های فضای مجازی دیده‌اید اتومبیلی که یک کامیون یا تریلی آن را زیر گرفته و سرنشین آن به سلامت از بقایای آسیب دیده خودرو خارج می‌شود.

اکثر خودروهای خارجی موجود هم به خاطر سال‌ها ممنوعیت ورود خودروی خارجی از استانداردهای روز ایمنی دنیا فاصله دارند. کاش آماری از خودروهای کسانی که در تصادفات کشته یا مصدوم می‌شوند وجود داشت تا این امر برای مسئولان و تصمیم گیران هم واضح شود، برای مردم که هر روز پراید و ۲۰۶ و ۴۰۵ و تیبا و سمند و... مچاله شده در جاده‌ها را می‌بینند که واضح است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896493

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین اسکناس‌های دنیا را بشناسید
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • خیرخواه: دنیا به ژیمناستیک ایران احترام می‌گذارد
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد+ فیلم
  • پدیده اقلیمی نادر در امارات/ فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • موفقیت کاراته کای کردستانی در رقابت های کشوری