Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:21:05 GMT

فوتبال جهان| کاسیاس با پورتو تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۹۸۰

فوتبال جهان| کاسیاس با پورتو تمدید کرد

فوتبال جهان - سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پورتو قراردادش را با این تیم تمدید کرد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، همانطور که گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته بود، ایکر کاسیاس سنگربان تیم فوتبال پورتو امروز در کنار رئیس باشگاه به رسانه‌ها اعلام کرد که قراردادش با این تیم را تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا باشگاه با کاسیاس در مورد مدت قرارداد جدیدش موافقت نکرده است اما سنگربان پیشین رئال مادرید اعتراف کرد که قصد دارد در سن 40 سالگی در پورتو بازنشسته شود و از این رو مدت قرارداد جدید او با این تیم حداقل دو سال است.

کاسیاس گفت: امروز برای من روزی خاص است چون احساس می‌کنم که در خانه‌ام هستم. کاملاً مشخص است که از لحاظ سن و سال دروازه‌بان‌ها می‌توانند مدت بیشتری به دوران بازیگری‌‌شان ادامه دهند و هدف من هم این است که با صد درصد توانم به پورتو خدمت کنم. ریسک کردن برای کسی مانند من در سن 38 سالگی کار آسانی نیست اما هدف من این است که در پورتو بازنشسته شوم. من همیشه قدردان این باشگاه هستم و از زندگی در کنار اعضای این تیم لذت می‌برم.

فوتبال جهان| رئال مادرید مدافع میانی پورتو را خرید

در همین حال پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو هم گفت: من مطمئنم که این آخرین قرارداد کاسیاس نخواهد بود. من همیشه گفته بودم که ایکر عاشق این باشگاه و این شهر است و می‌دانم که انگیزه‌اش برای ماندن در اینجا مسائل مالی نبوده است.

کاسیاس در تابستان سال 2015 پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در ئال مادرید به پورتو پیوست و از آن زمان تا کنون در 149 بازی برای این تیم به میدان رفته و با آن دو جام برده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال پورتو پرتغال

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر تایید کرد که به زودی درباره تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی مذاکره خواهند کرد و دو خرید را به صورت غیررسمی تایید کرد.

مدیر نراتزوری در جریان رویدادی که روز چهارشنبه توسط روزنامه ایل فوگلیو در میلان برگزار شد، با خبرنگاران صحبت کرد. اینتر به تازگی برای بیستمین بار قهرمان سری A شده، بنابراین خبرنگاران از ماروتا خواستند تا برنامه‌های بعدی و انتظارات هواداران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تشریح کند.

ماروتا گفت:"ما نقش مهم مربی و تیم را درک می‌کنیم. آن‌ها توسط یک باشگاه قوی حمایت شده‌اند. وقتی باشگاه مستحکم نیست نمی‌توانید در زمین پیروز شوید. مفتخریم که عضوی از این تیم برنده هستیم."

تمدید با اینزاگی؟

ما می‌خواهیم این روند را با هم ادامه دهیم،  به دنبال تحولات گسترده نیستیم. قرارداد اینزاگی را طبق دستور استیون ژانگ تمدید خواهیم کرد. ما هیچ انقلابی نخواهیم کرد، به هدف پایداری نگاه خواهیم کرد تا سعی کنیم به اهداف بیشتری برسیم. مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم مانند چند سال گذشته قهرمان داستان باقی بمانیم.

بازیکنی از تیم درخواست جدایی داشته؟

در فوتبال، بازیکن غیرقابل فروش وجود ندارد. باشگاه‌ها دیگر کنترلی روی این مسائل ندارند. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال، می‌توانم بگویم که همه بازیکنان تیم ابراز تمایل کرده‌اند تا با ما ادامه دهند. فراموش نکنید، ما اینتر هستیم، یکی از بهترین تیم‌های اروپا. کدام باشگاه می‌تواند بهتر از ما باشد؟

تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا؟

ما عجله‌ای نداریم. ما تمامی بازیکنان را با آئوسیلیو و باکین تجزیه و تحلیل خواهیم کرد چون می‌خواهیم یک تیم محکم با احساس تعلق قوی ایجاد کنیم. به طور غیر رسمی، ما قبلاً دو خرید [مهدی طارمی و پیتور زیلینسکی] را داشته‌ایم، بنابراین برای بهبود تیمی که در حال حاضر واقعا قوی است، کار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس