Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف در آستانه نوروز، کوهستان‌های اشکورات رحیم آباد رودسر گیلان را سفیدپوش کرد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بارش برف در آستانه نوروز، کوهستان‌های اشکورات رحیم آباد رودسر استان گیلان را سفیدپوش کرد و جلوه‌های زیبایی آفرید.

بازار سنتی رشت به رنگ نوروز+ فیلمحال و هوای بازار رشت در آخرین روزهای سال به روایت تصویرنمایشگاه خیریه در رودسر گیلان به روایت تصویر

عکس از امید رجبی‌پور کشایه

انتهای پیام/ ز

R7877/P/S6,71/CT8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی ساعاتی از بعد از ظهر در نواحی شمالی استان و در ارتفاعات، با افزایش پوشش ابر احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: با افزایش سرعت وزش باد جنوبی از بعد از ظهر، سواحل و فراساحل استان، به ویژه در مناطق شمالی و مرکزی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: تا پایان هفته نیز در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در ارتفاعات و مناطق شمالی افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران و در در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا ۱۲ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6084283

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • هوای بارانی در راه مازندران
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان
  • تشدید بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور