Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آستانه نوروز 1398 از همدان، پایتخت گردشگری آسیا فرا رسیدن سال جدید را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک گفت.

 وی که به منظور بررسی و نظارت  بر فعالیت های استان های سراسر کشور از امروز صبح راهی شهرها و استان های مختلف شده است، دقایقی قبل از شهر همدان، پایتخت گردشگری آسیا نوروز را به تمامی هموطنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این پیام آمده است: از تمام وجود و قلبم امید دارم تا مردم شریف و عزیز ایران سال  جدید را با آرامش و رفاه بیشتر آغاز کنند و آرزو دارم سالی مملو از  پیشرفت را در کشور شاهد باشیم،  همچنین امیدوارم در این سال بتوانیم بر خصومت های بین المللی که دشمنان بر ما وارد کرده اند فائق آییم و دشمنان این سرزمین پهناور را در اجرای نقشه هایشان ناامید کنیم.

در پایان، سالی پر از برکت و خیر  و همچنین سالی مملو از سلامتی را برای مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران آرزومندم.  

انتهای پیام/د.ا

سفر معاون رئیس جمهور به همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • استقبال رسمی شهباز شریف از دکتر رئیسی
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی