Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال آسیا از صبح فردا پنج شنبه با برگزاری مسابقات ۷ وزن در شهر اولان باتور مغولستان آغاز می‌شود.

قرعه کشی این رقابت‌ها امروز انجام شد و بر اساس آن حریفان نمایندگان کشورمان به این شرح مشخص شدند:

در وزن ٦٠ کیلوگرم که ۵ نفر حضور دارند مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن مهدی حسن نژاد به مصاف مانیش از هند، داستان ژارلیخانوف از قزاقستان، ژولمان شارشنبکوف از قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می‌رود.

در وزن ٦٧ کیلوگرم نیز ۵ کشتی گیر شرکت کرده اند. در این وزن محمد الیاسی باید به صورت دوره‌ای با نوربک کایزیروف از قزاقستان، آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان، خانبورگد گانخویاک از مغولستان و آنیوج داهیا از هند مبارزه کند.

در وزن ٧٢ کیلوگرم که ٦ کشتی گیر حضور دارند، نفرات در دو گروه سه نفری قرعه کشی شدند. امین کاویانی نژاد در دور نخست با جوهر گوچیگوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد. در این وزن مسابقات به صورت دوره‌ای در دو گروه برگزار می‌شود که نفرات اول و دوم هر گروه برای حضور در فینال به صورت ضربدری با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در وزن ٧٧ کیلوگرم ۵ حریف حضور دارند و محمدرضا گرایی با دامدینسورن تسند از مغولستان، رنات الیاز اولوو از قرقیزستان، ساجان از هند و کاهارمان کیسیمتویف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ٨٢ کیلوگرم مهدی ابراهیمی نیز در یک گروه و به صورت دوره‌ای با دیانبیلگ گان اوچیر از مغولستان، سانجیت از هند، کانیشبک دوسجانوف از قزاقستان و ایلگیز بیلیموف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ٩٧ کیلوگرم ۴ کشتی گیر حضور دارند و حسن آریا نژاد به مصاف راوی از هند، اولجاس سیرلیبای از قزاقستان و اودبایار لخاوگاسورن از مغولستان می‌رود.

در وزن ١٣٠ کیلوگرم که ۵ نفر شرکت کرده اند علی اکبر یوسفی به صورت دوره‌ای با رومان کیم از قرقیزستان، سارکیس پشینچینکوف از قزاقستان، آریان پانوار از هند و اردن تولگا داوادورج از مغولستان باید سرشاخ شود.

مسابقات اوزان فوق فردا با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد و رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۳ و ۸۷ کیلوگرم روز جمعه برگزار می‌شود که پویا دادمرز، میثم دلخانی و محمدهادی ساروی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 4572780

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی مغولستان مسابقات قهرمانی آسیا مسابقات زیر 23 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - ۴ اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن ۸۰- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند