Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:35:09 GMT

جشن میلاد علی (ع) و روز پدر در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۱۴۲

جشن میلاد علی (ع) و روز پدر در آستارا برگزار شد

آستارا - ایرنا - جشن میلاد امام علی (ع) و روز پدر با حضور جمعی از شیفتگان اهل بیت پیامبر (ص) در مساجد و حسینیه های آستارا برگزار شد و تعدادی از اتباع جمهوری آذربایجان نیز در این برنامه ها شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مساجد امام سجاد (ع)، علی بن ابی طالب (ع)، عباسیه و آبروان آستارا از شب گذشته شاهد جشن میلاد امام اول شیعیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ابراهیم حاتمی اظهار داشت : مولودی خوانی، سخنرانی در فضایل علی (ع)، توزیع کیک و شیرینی و تجلیل از دارندگان اسامی علی از بخش های متنوع این آئین ها بود.
وی ادامه داد: مقام و منزلت امام اول شیعیان بعد از نبی مکرم اسلام (ص) نزد خدا بسیار متعالی و شجاعت، ایمان، اخلاص و آزادگی آن امام همام زبانزد است.
به همین مناسبت آئین های مشابهی در حرم امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا برگزار شد و بسیاری از خانواده ها با تهیه هدایایی به پدرها و سرپرستان خانوارها، روز پدر را گرامی داشته و به دیدار پدربزرگ ها و مادربزرگ ها رفتند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميلاد علي مولود خواني آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • عملیات «وعده صادق»فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها باقی نگذاشت
  • عملیات «وعده صادق» فرصت هیچ واکنشی را برای صهیونیست‌ها نگذاشت
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • سپاهان با روش جدید: زکی‌پور حمله کن!(عکس)
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • سحرگاه بیم و امید ۴محکوم به مرگ پای چوبه دار
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا