Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@12:04:24 GMT

مسدود بودن راه‌های فرعی روستایی سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۳۱۹

مسدود بودن راه‌های فرعی روستایی سوادکوه

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعید یزدانی فرماندار شهرستان سوادکوه به مسدود بودن راه‌های فرعی روستایی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: به علت رانش کوه در محور اصلی تمام تمرکز ما بازگشایی راه اصلی بود و راه روستایی همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه مکرر با رانش کوه در این شهرستان مواجهیم که علت اصلی رانش بارش شدید اعلام شد، افزود: در پی بارش شدید باران دو روز گذشته و رانش کوه در این شهرستان همچنان این خطر در سوادکوه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان سوادکوه گفت: بارش سنگین برف و باران سه روز گذشته باعث مسدود شدن راه دسترسی ۱۹ منطقه روستایی شهرستان سوادکوه شد که برآورد اولیه خسارت هنوز اعلام نشده است.
یزدانی با اشاره به رانش کوه دیشب در محور اصلی شهرستان سوادکوه و سقوط سنگ در جاده سوادکوه (منطقه خطیرکوه) روی خودرو و مرگ جوان فوتبالیست، افزود: با همت نیرو‌های راهدار، بخشداری و دهیاری‌ها محور اصلی و منطقه خطیرکوه بازگشایی شد.
انتهای پیام/آ

احتمال رانش کوه در سوادکوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.
احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.
وی گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی، حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.
گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • مسدود شدن مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان