Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مراسم لحظه تحویل سال نو همچون سال‌های گذشته به میزبانی بقاع متبرکه شاخص شهرستان همدان برگزار و با اجرای این برنامه، طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان همدان نیز آغاز خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: قرائت قرآن، دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا (ع) و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌هایی است که در لحظه تحویل سال نو و در قالب طرح آرامش بهاری اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره حضور گسترده و بی نظیر مردم در جوار امامزاده عبدالله (ع) همدان تصریح کرد: هرساله امامزاده عبدالله (ع) میزبان هزاران زائر در لحظه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به اجرای این مراسم افزود: این مراسم از ساعت ۱۲ امشب در جوار آستان های مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و همچنین شاهزاده حسین (ع) شهر همدان برگزار خواهد شد.

حمید رضا نوروزی با اشاره به فعالیت‌های خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان افزود: در امامزادگان عبدالله، فرزند علی، محسن، یحیی، شاهزاده حسین و زبیده خاتون خیمه معرفت طرح آرامش بهاری به فعالیت خواهد پرداخت و همچنین برپایی خیمه معرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس استان نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 4572794

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید نوروزی اداره کل اوقاف همدان مراسم تحویل سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان

ایسنا/زنجان معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان از بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه این استان در ایام  عید خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و دریافت آمار از شهرستان‌ها، تا روز هشتم فروردین امسال بیش  از ۵۰ هزار نفر از همشهریان و زائران و مسافران از امامزادگان و بقاع متبرکه  سطح استان بازدید کردند. 

وی با بیان اینکه با وجود واقع شدن وقت تحویل سال در صبح زود و لحظات روزه‌داری، بیش از ۵ هزار نفر از مردم استان به همراه میهمانان و زائران، در کنار امامزادگان بودند و سال جدید را در کنار نوادگان پیامبر و اهل‌بیت (ع) تحویل کردند، متذکر شد: این موضوع نشانه دلبستگی و پیوند قلبی و پایدار مردم ایران به خاندان عصمت و طهارت است.

این مسئول با توضیح اینکه امسال  به همت خادمان و هیئت امنا، طی ایام ماه مبارک رمضان هشت محفل جزءخوانی و جمع‌خوانی قرآن کریم نیز در امامزادگان و بقعه‌های شاخص استان با قرائت قراء ممتاز کشور و استان برپا شده است، گفت: حدود دو هزار نفر از مردم نیز به طور روزانه در این محافل حضور پیدا می‌کنند و به قرائت قرآن کریم و در بعضی جلسات مثل حسینیه اعظم زنجان با بیان تفسیر و نکات قرآنی همراه است گوش می‌سپارند.

 موسوی با بیان اینکه امسال طرح ضیافت بهاری سازمان اوقاف و امور از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۲۲ فروردین امسال در ۱۰ بقعه و امامزاده شاخص  استان به اجرا گذاشته شده است، افزود: برپایی نمازهای جماعت و منابر سخنرانی، راه‌اندازی غرفه‌های مشاوره و پاسخ‌گویی به سوالات، حضور ۱۲ مبلغ اعزامی از قم در سطح استان برای تبلیغ، اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی  از دیگر برنامه‌های این طرح در مکان‌های زیارتی شاخص خواهد بود

به گزارش ایسنا، استان زنجان ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه دارد که  ۱۰ مورد از آنها دارای  شاخص‌ها و استاندارهای کشوری و استانی است و بقیه در رده شهرستانی و محلی رتبه‌بندی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافتند
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه کشور
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • طرح آرامش بهاری در ۱۵ بقعه سبزوار در حال اجراست
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند