Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شانا، شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ایران اعلام کرد: در چهارمین روز هفته گذشته (سه شنبه، ۲۸ اسفندماه) مصرف بنزین در سراسر کشور در حالی ۱۱۶ میلیون لیتر ثبت شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۱۱۶ میلیون و ۴۰۴ هزار لیتر، سه دهم درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نظر می‌رسد ناپایداری جوی و مساعد نبودن وضع جاده‌ها و وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور از جمله مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و ... دلیل اصلی این کاهش مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۲۸ اسفند ۹۶) بوده است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران در نخستین روز‌های بهار سال ۹۸ به سر می‌برند؛ اعزام ۶ اکیپ جداگانه به ۶ محور مواصلاتی مهم کشور، کشیک‌های نوروزی در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از روز ۲۹ اسفند، نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های توزیعی با آزمایش فرآورده‌ها، تامین نفت‌گاز مورد نیاز اتوبوسرانی و کامیون‌ها و تامین مطلوب سوخت مورد نیاز ۶۰ فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هایی است که این شرکت برای تامین به‌موقع سوخت مسافران نوروزی انجام می‌دهد.   انتهای پیام/ شروع به کار کشیک های روزانه نوروزی برای توزیع سوخت بین جایگاه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت نفت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۱۲۶ میلیون .۸۰۰ لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ ۲۲درصد بیشتر از روز مشابه سال قبل

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش مشرق، از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حجم توزیع سوخت در سراسر کشور روز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین رسید که در مقایسه با رقم ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مدت مشابه پارسال (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، بیش از ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش ۵.۳ درصدی مصرف بنزین در نوروز امسال

بر پایه این گزارش، میانگین توزیع روزانه بنزین در سراسر کشور از یکم تا هشتم فروردین امسال به ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر طی دوره مشابه پارسال (یکم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌ شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • مصرف ۱۲۶ میلیون .۸۰۰ لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ ۲۲درصد بیشتر از روز مشابه سال قبل
  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار / ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل