Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@17:57:21 GMT

متلاشی شدن ۲۱۲ باند سرقت در لرستان ‌

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۴۱۲

فرمانده انتظامی لرستان گفت: امسال ۲۱۲ باند سرقت در استان متلاشی‌شده و ۴۷۲ سارق حرفه‌ای دستگیرشدند. آفتاب‌‌نیوز : سردار محمد مهدیان نسب افزود: همه ناوگان نیروی انتظامی لرستان در قالب ۱۳۵ دستگاه خودرو را نوسازی کردیم.
وی بیان کرد: پلیس نیاز به خودروی تخصصی دارد و نیاز به ناوگانی دارد که شاسی و کمک دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی لرستان میزان رضایت مندی لرستان از پلیس را ۹۸ درصد عنوان کرد و گفت: امسال ۲۱۲ باند سرقت در استان متلاشی‌شده و ۴۷۲ سارق حرفه‌ای دستگیرشده‌اند.
مهدیان نسب اضافه کرد: امسال  ۱۱۶ میلیارد تومان قاچاق کالا در استان کشف‌شده و در همین راستا ۸۰ باند متلاشی و ۳۰۰۰ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده قاچاق دستگیر شده است.
وی با بیان اینکه لرستان در حوزه فناوری ضعیف است، بیان کرد: دوربین‌های پایش تصویری هوشمند در شهرها و جاده‌های استان به تعداد کافی وجود ندارد و در برخی نقاط کار پلیس را سخت می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان  با بیان اینکه ۲۰ واحد گشتی در لرستان به دوربین روی لباس پلیس مجهز شدند، خاطرنشان کرد: با این اقدام مشخص می‌شود که در حوزه پیشگیری و گفتمان و پلیس به‌طور دقیق در چه وضعیتی هستیم.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لرستان باند سرقت پلیس انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای