Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:28:19 GMT

راه‌های اصلی و فرعی استان آذربایجان شرقی باز است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۴۴۵

راه‌های اصلی و فرعی استان آذربایجان شرقی باز است

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرق گفت:با وجود بارش برف رفت و آمد خودروها در همه راه های فرعی و اصلی استان در جریان است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریزبا اشاره به بارش برف در آذربایجان شرقی اظهار داشت: با وجود بارش برف رفت و آمد خودروها در همه راه های فرعی و اصلی استان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بارش شدید برف به همراه کولاک موجب بسته شدن مقطعی آزاد راه تبریز- زنجان شد که با تلاش نیروهای راهداری ، پلیس راه و هلال احمر بازگشایی شد.

آخرین وضعیت جاده‌ها| ترافیک در محورهای 10 استان/ بارش برف در کرج ـ چالوس و هرازبارش برف و باران در جاده‌های 4 استان/ ترافیک در هراز، فیروزکوه و کرج ــ چالوسبرف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی ادامه دارد

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های چاراویماق ، هشترود و بستان آباد بسته است.

کریمی‌نژاد با تاکید بر اینکه مسافرین و رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند،ابراز کرد: در صورت ضرورت سفر، رانندگان قبل از حرکت از سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس هم گفت: نیروهای پلیس راه استان در 4 ایستگاه و 14 پاسگاه در راه‌های ارتباطی حضور دارندکه 110 تیم گشتی پلیس راه استان در اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارائه خدمات به مسافران در مناطق حادثه خیز محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

انتهای پیام/

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • آذربایجان شرقی تا سه‌شنبه بارانی می‌شود
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌ شرقی